Hvem skal betale??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
21 svar
27 synes godt om
25. januar 2015

Anonym trådstarter

Min mormor bliver 75 år på torsdag - det hele startede med at det var min mor og hendes 3 søstre skulle betale/stå for mad og overraskel (min mormor ved ikke at vi vil fejre hende) Men nu er det blevet sådan, at vi ALLE skal komme med en ret hver (nok til 22 personer) og skulle der dukke lidt udgifter op, så skal regningen deles imellem børn, børnebørn og oldebørn.

Hvad synes I om dette?? dette er blevet besluttet uden at spørger os børnebørn.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Min mormor bliver 75 år på torsdag - det hele startede med at det var min mor og hendes 3 søstre skulle betale/stå for mad og overraskel (min mormor ved ikke at vi vil fejre hende) Men nu er det blevet sådan, at vi ALLE skal komme med en ret hver (nok til 22 personer) og skulle der dukke lidt udgifter op, så skal regningen deles imellem børn, børnebørn og oldebørn.

Hvad synes I om dette?? dette er blevet besluttet uden at spørger os børnebørn.. 

Synes det er en god idé. .. men men men .. De ku godt have spurgt først - måske I havde en mening også!

Anmeld

25. januar 2015

esioul

Anonym skriver:

Jeg ville ikke klage. Ville gerne ofte de penge på min gamle mormor

Anmeld

25. januar 2015

Masig

Jeg synes det er fair nok at alle giver lidt. Sådan er det også til komsammen i vores familie, alle giver lidt... det er vel kun fair nok når man forventer at kunne spise løs til festen at man så også selv bidrager lidt...

Anmeld

25. januar 2015

B&J

jeg ville nok brokke mig til...

fint i skal alle have en ret med og jeg mener ALLE så nogle kunne tage en ret med nogle kunne tage sodavand med så ville det jo være fordelt ud... syntes i skal tage en snak alle sammen omkring det igen

Anmeld

25. januar 2015

(august)

Synes de må være børnene, da det er dem som har arrangeret det, så må de tage udgifterne. 

Synes det er ok at hver voksen familie skal have en ret med. Med voksen vil jeg nok mene dem som ikke er på su og dem som ikke haralt for mange småbørn derhjemme. 

Anmeld

25. januar 2015

bøllen

Anonym skriver:

Hvis det er hendes børn der har besluttet det må gildet være deres . Ville selv være ked af at få trukket en udgift og opgave ned over hovedet uden jeg var spurgt. Ikke at jeg ikke ville fejre min mormor men måden på det ville stritte mig lidt imod

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

Det er sådan, at først skulle det være børnenes udgift, så blev det til at så skulle vi have mad udfra - så synes min moster, at børnebørn og oldebørn (os med børn skal give lidt mere end dem uden børn) skal betale. Så blev det til at vi hver skal have en ret eller to med (der skal være nok til 22 personer) 

Manden min kan ikke få fri - er udenbys (fra i dag til omkring 10 feb. - står selvfølgelig standby til at komme hjem hvis jeg går i fødsel) - står med 2 børn på 5 og 3 samt termin 16 feb. 

Anmeld

25. januar 2015

Morjanne76

Hvis I alle har mad med til 22 personer hver, så er der vist for meget mad. En mand kan jo ikke spise x antal forskellige retter. 

Anmeld

25. januar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det lyder helt fair for mig. Børnebørnene er vel flyttet hjemmefra og voksne, så hvorfor skulle de ikke bidrage? Måske burde de have spurgt først, men på den anden side er ingen af jer vel uinteresserede i at fejre hende, så sammenskudsgilde er da en fin og økonomisk overkommelig løsning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.