såååååå jalous - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2015

FruK

Anonym skriver:

ved bare ikke hvorfor jeg skal få en så stærk følelse af svigt og mistillid af det 

Hun er også bare sindsyg flot og det nok også der den ligger at jeg bekymrer mig om, om han nu synes at hans eks er pænere end mig...

Det kender jeg godt. Og forstår dig udemærket. 

Selvfølgelig er det uheldigt at du lige får smidt det i hovedet. Jeg ville også få et stik i maven.

Men tænk på hvordan du selv ville have det, hvis du havde en vildt lækker eks, som du så et billede af på Facebook.

Jeg ville med garanti blive nysgerrig og kigge. Tænke nårh ja, han er da en flot fyr - eller det er nogle flotte  billeder. Og så ikke tænke mere over det.

Det ville ikke ændre min følelser for min mand, som jeg elsker og som er den lækreste for mig, fordi han er den person, han er. 

Måske er det det samme for din kæreste...?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja det forstår jeg godt. Men selvom jeg er nysgerrig efter at se hvordan det går for mine x'er, så ville jeg aldrig nogensinde have en af dem igen eller i det hele taget have en anden end min mand.

Jeg ville lade være hvis det sårede min mand, da han har første prioritet - men han går ikke op i den slags.

Så fortæl ham at du blev ked af det da du så det og spørg om han ved at han sårer dig med det.

han ved godt at det sårer mig .. 

Hun har jo været den ledeste bitch imod mig..

så vi har tit snakket om hende.. jeg var heller ikke glad for at de skal være venner på facebook.. Så tror sku godt at han kan regne ud at jeg ikke er glad for at han sidder og kigger i hendes billeder.. 

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det kender jeg godt. Og forstår dig udemærket. 

Selvfølgelig er det uheldigt at du lige får smidt det i hovedet. Jeg ville også få et stik i maven.

Men tænk på hvordan du selv ville have det, hvis du havde en vildt lækker eks, som du så et billede af på Facebook.

Jeg ville med garanti blive nysgerrig og kigge. Tænke nårh ja, han er da en flot fyr - eller det er nogle flotte  billeder. Og så ikke tænke mere over det.

Det ville ikke ændre min følelser for min mand, som jeg elsker og som er den lækreste for mig, fordi han er den person, han er. 

Måske er det det samme for din kæreste...?! 

jaa.. det tror jeg egentlig også du har ret i ..
Synes bare det er svært at tænke rationelt når man står i situationen 

Anmeld

25. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Hvorfor spørger du ham ik bare?

Anmeld

25. januar 2015

FruK

Anonym skriver:

jaa.. det tror jeg egentlig også du har ret i ..
Synes bare det er svært at tænke rationelt når man står i situationen 

Det er da svært!!

Og jeg synes som sagt også at du skal sige det til ham. 

Så tænker han sig måske bedre om en anden gang.

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvorfor spørger du ham ik bare?

Fordi at jeg ikke gad tage samtalen op imens sønnen var i samme rum  

Men han fik hevet mig til siden.. og siger at det er hans mor (som hader hende over alt i verden) der havde sagt til ham at han skulle kigge på de billeder fordi hun var blevet så fed.. Og at han bare havde set billederne på startsiden et par gange nu, og så kiggede han bare, ikke fordi der var noget i det.. 

..at det ikke var fordi han sad og beundrede hende, og jeg måtte aldrig tænke sådan om ham fordi det ikke er sådan han er, og han synes jeg er den pæneste i verden og han kan ikke forstå hvordan sådan noget kan få mig til at føle mig usikker..

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det er da svært!!

Og jeg synes som sagt også at du skal sige det til ham. 

Så tænker han sig måske bedre om en anden gang.

læs det jeg lige har skrevet  

Og så sagde jeg .. Kan du ikke godt lade være med at sidde og kigge på billeder af hende, da det gør mig usikker.. Så sagde han at jo det skulle han nok lade være med..
Og jeg sagde at det får mig til at tvivle på ham, om det er det han sidder og laver hele tiden når han sidder på facebook og om det kun er billeder eller om han skriver med andre også.. Det gjorde han ihvertfald ikke og nu måtte jeg bare stole på ham, fordi han har aldrig tænkt sig at svigte mig ..

Anmeld

25. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Billeder en fotograf har tagget hende på, på facebook.. 

Jeg kan sagtens finde på at google eks'er bare af nysgerrighed. Eller sidde og kigge deres fb billeder igennem. Det betyder SLET ikke at jeg stadig er interesseret i dem.

Billederne er jo nok dukket op i hans nyhedsfeed og han har klikket sig ind på dem. Det kan jeg simpelthen ikke se noget galt i.

Jeg kan godt forstå at det er nederen at kærestens eks er model, men det er jo ikke hans skyld.

Jeg synes at du skal sluge din jalousi, for han gør ikke noget galt.

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg kan sagtens finde på at google eks'er bare af nysgerrighed. Eller sidde og kigge deres fb billeder igennem. Det betyder SLET ikke at jeg stadig er interesseret i dem.

Billederne er jo nok dukket op i hans nyhedsfeed og han har klikket sig ind på dem. Det kan jeg simpelthen ikke se noget galt i.

Jeg kan godt forstå at det er nederen at kærestens eks er model, men det er jo ikke hans skyld.

Jeg synes at du skal sluge din jalousi, for han gør ikke noget galt.

Det er også det jeg prøver!! Og han er virkelig god til at håndtere det 

Det er bare svært når hun har fyldt såååååå meget i vores forhold..

Anmeld

25. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Det er også det jeg prøver!! Og han er virkelig god til at håndtere det 

Det er bare svært når hun har fyldt såååååå meget i vores forhold..

Jeg kender det godt, har selv været der med en eks der kørte psykisk terror på mig. Det tog noget tid for mig at komme videre - og min mand havde ikke engang børn med hende. Det må være svært når man er tvunget til at have kontakt til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.