såååååå jalous - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.405 visninger
20 svar
7 synes godt om
25. januar 2015

Anonym trådstarter

Altså hvordan kan jeg dog forholde mig normalt til det her??

Min kæreste som har et barn sammen med sin super lækre model ekskæreste, bruger sindsyg meget tid foran computeren for tiden.. Og jeg tænker nogle gange hvad han mon sidder og laver OM han nu gør noget jeg ikke ville være glad for.. 

Lige nu skulle jeg hente hans computer da jeg skulle låne den. Jeg åbner den og hvad er det første der kommer frem. Et kæmpe billede af hans eks - ca billede nummer 6-7 ud at et photosession hun har fået taget.. så jeg ved at han sidder og kigger på billeder af hende ..

Jeg kan slet ikke forholde mig normalt til det her...

Please kan i ikke bare fortælle mig at det er mig der overreagerer
altså det gør helt ondt indeni..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

FruK

Er det billeder hun har lagt på FB, billeder han har liggende på sin computer eller...?! 

Anmeld

25. januar 2015

aarhusmor

Jeg kigger også på billeder af mine x-kærester. men det er mere for at se hvordan de kommer til at se jo ældre de bliver - jeg synes det er lidt sjovt at se.

Men jeg kan da godt forstå at du bliver ked af det når du opdager det og der er kun en vej frem

Du er simpelthen nød til at fortælle din kæreste at du har set at han sidder og kigger på hende og så spørge ham om han drømmer sig tilbage til tiden med hende.

Det han siger, må du så vælge at stole på - hvis ikke du føler du kan stole på det han siger, må du fortælle ham hvor ked af det du bliver

og tage den derfra

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Er det billeder hun har lagt på FB, billeder han har liggende på sin computer eller...?! 

Billeder en fotograf har tagget hende på, på facebook.. 

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg kigger også på billeder af mine x-kærester. men det er mere for at se hvordan de kommer til at se jo ældre de bliver - jeg synes det er lidt sjovt at se.

Men jeg kan da godt forstå at du bliver ked af det når du opdager det og der er kun en vej frem

Du er simpelthen nød til at fortælle din kæreste at du har set at han sidder og kigger på hende og så spørge ham om han drømmer sig tilbage til tiden med hende.

Det han siger, må du så vælge at stole på - hvis ikke du føler du kan stole på det han siger, må du fortælle ham hvor ked af det du bliver

og tage den derfra

altså normalt snakker han meget dårligt om hende, da hun er en crazy kælling..
og hun har været et kææmpe problem i vores forhold da hun ikke ville have at mig og ham var sammen osv.

og så har han selv sagt at hendes personlighed altid har været sindsyg, men at han altid mente hun var en 10'er.. men ikke længere da hun ikke kan finde udaf at lægge makeup og ligner en rigtig bimbo..

ved bare ikke om jeg kan tro det..
Jeg ved at han ikke ville kunne lide det hvis jeg sad og kiggede på billeder af mine ekser .. 

Anmeld

25. januar 2015

FruK

Anonym skriver:

Billeder en fotograf har tagget hende på, på facebook.. 

Jeg kan godt forstå at du får den følelse... Men jeg kigger nu også på billeder af mine eks'er (og alle mulige andre) på Facebook, uden at der er noget i det. Man får det jo smidt lige i fjæset. Og havde jeg en eks der var model, ville jeg da nok også kigge de billeder, uden at der var noget i det. 

Måske er der ikke andet i det end at han lige har kigget billederne igennem ... 

Jeg ville nok sige et eller andet til ham om det, så han ved at du har set det og fik den følelse. Men ikke bebrejde ham. Han har jo for så vidt ikke gjort noget galt.

Anmeld

25. januar 2015

aarhusmor

Anonym skriver:

altså normalt snakker han meget dårligt om hende, da hun er en crazy kælling..
og hun har været et kææmpe problem i vores forhold da hun ikke ville have at mig og ham var sammen osv.

og så har han selv sagt at hendes personlighed altid har været sindsyg, men at han altid mente hun var en 10'er.. men ikke længere da hun ikke kan finde udaf at lægge makeup og ligner en rigtig bimbo..

ved bare ikke om jeg kan tro det..
Jeg ved at han ikke ville kunne lide det hvis jeg sad og kiggede på billeder af mine ekser .. 

Så lyder det ikke som om han vil hende. Men at han bare er nysgerrig

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg kan godt forstå at du får den følelse... Men jeg kigger nu også på billeder af mine eks'er (og alle mulige andre) på Facebook, uden at der er noget i det. Man får det jo smidt lige i fjæset. Og havde jeg en eks der var model, ville jeg da nok også kigge de billeder, uden at der var noget i det. 

Måske er der ikke andet i det end at han lige har kigget billederne igennem ... 

Jeg ville nok sige et eller andet til ham om det, så han ved at du har set det og fik den følelse. Men ikke bebrejde ham. Han har jo for så vidt ikke gjort noget galt.

ved bare ikke hvorfor jeg skal få en så stærk følelse af svigt og mistillid af det 

Hun er også bare sindsyg flot og det nok også der den ligger at jeg bekymrer mig om, om han nu synes at hans eks er pænere end mig...

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Så lyder det ikke som om han vil hende. Men at han bare er nysgerrig

åårh jeg ville bare ønske at han ikke var nysgerrig efter hende 

Anmeld

25. januar 2015

aarhusmor

Anonym skriver:

åårh jeg ville bare ønske at han ikke var nysgerrig efter hende 

ja det forstår jeg godt. Men selvom jeg er nysgerrig efter at se hvordan det går for mine x'er, så ville jeg aldrig nogensinde have en af dem igen eller i det hele taget have en anden end min mand.

Jeg ville lade være hvis det sårede min mand, da han har første prioritet - men han går ikke op i den slags.

Så fortæl ham at du blev ked af det da du så det og spørg om han ved at han sårer dig med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.