Indlagt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2015

Carina:-)

Hertz skriver:

Det er 2 år siden ca. Alle de læger der har tjekket mig her den sidste uges tid nævner alle sammen det forbandede keglesnit. 

Har også en bekendt der har født i 31 uge  havde fået et keglesnit 1½ år før og der var heller ingen tvivl fra lægernes side at det var pga det . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

Hertz

Carina:-) skriver:

Har også en bekendt der har født i 31 uge  havde fået et keglesnit 1½ år før og der var heller ingen tvivl fra lægernes side at det var pga det . 

Synes faktisk det er for dårligt at man ikk bliver tjekket for afkortet livmoderhals ved en graviditet når man har fået lavet et keglesnit. I mit tilfælde var det mig selv der bad dem om at tjekke det da jeg var til en almindelig scanning da jeg følte at der var noget galt. For hvis man opdager tidligt altså allerede før uge 18 kan man få lagt et bånd om livmoderhalsen men det kan de ikk når man er så langt henne. Jeg tør bestemt ikk at blive gravid igen overvejer at blive steriliseret efter jeg har født, for synes satme det er hårdt psykisk det her. Ville så gerne ku ta mig af min datter og bonussøn(bor hos os) men kan ikk den næste måned så de er nu hos mormor og farmor. Så lige nu har de hverken deres mor(bonusmor) eller deres far. Det er bare ikk i orden.

Anmeld

27. januar 2015

MIWULA

Hertz skriver:

Synes faktisk det er for dårligt at man ikk bliver tjekket for afkortet livmoderhals ved en graviditet når man har fået lavet et keglesnit. I mit tilfælde var det mig selv der bad dem om at tjekke det da jeg var til en almindelig scanning da jeg følte at der var noget galt. For hvis man opdager tidligt altså allerede før uge 18 kan man få lagt et bånd om livmoderhalsen men det kan de ikk når man er så langt henne. Jeg tør bestemt ikk at blive gravid igen overvejer at blive steriliseret efter jeg har født, for synes satme det er hårdt psykisk det her. Ville så gerne ku ta mig af min datter og bonussøn(bor hos os) men kan ikk den næste måned så de er nu hos mormor og farmor. Så lige nu har de hverken deres mor(bonusmor) eller deres far. Det er bare ikk i orden.

Øvøv altså håber baby blir inde lidt endnu..

Min veninde er gravid og har også fået keglesnit men hun blev indkaldt til en scanning for og se om den var lang nok.. Så nogle steder blir man undersøgt..

Anmeld

27. januar 2015

FruStolpe

Hertz skriver:

Jeg håber du  baby længe endnu 

Men vil lige tilføje at jeg blev indkaldt til en scanning i uge 24 for at måle livmoderhals pga keglesnit..

Håber alt det bedste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.