Indlagt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
13 svar
6 synes godt om
23. januar 2015

Hertz

Hmm er nu indlagt da jeg er begyndt at åbne mig er 29+6 hold kæft hvor er det her nederen. Skal scannes igen i morgen og så tager de stilling til hva der skal ske. Fuck en lorte nat det her bliver. Min mand er røget i fængsel i 30 dage hold nu kæft hvor jeg mangler ham lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

MorTilEn2013Dreng

Hertz skriver:

Hmm er nu indlagt da jeg er begyndt at åbne mig er 29+6 hold kæft hvor er det her nederen. Skal scannes igen i morgen og så tager de stilling til hva der skal ske. Fuck en lorte nat det her bliver. Min mand er røget i fængsel i 30 dage hold nu kæft hvor jeg mangler ham lige nu.

øv hvor nederen kæmpe  til dig og  for at du holder på bebs bare nogle uger endnu

Anmeld

23. januar 2015

l.kjoeller

Hold da op hvor uheldigt . Du får lige en 

Anmeld

23. januar 2015

GUSO

Øv hvor er det en uheldig situation at stå i, håber bebs bliver nogle uger endnu og at din mand hurtigt kommer ud til dig/jer igen.. Kæmpe  Til dig.. 

Anmeld

23. januar 2015

TR

Hertz skriver:

Øv øv øv ..

hvor må det være hårdt ! 

Jeg blev indlagt 26+1 

Anmeld

24. januar 2015

Bshizzle

Håber den lille blir nogle uger der inde endnu.. Husk og slappe af 

Forstår godt du har brug for din mand nu.. Træls sted han er havnet 

Anmeld

24. januar 2015

Hertz

Har fået lov til at komme hjem igen men skal nu tjekkes hver tredje dag. Og må ikk ha børnene derhjemme men hellere ligge i sin egen seng end herinde. 

Anmeld

25. januar 2015

Hertz

Nå det var en kort fornøjelse derhjemme fik veer kl 2 i nat og blev hentet af ambulance kl 6 i morges fik de stoppet veerne og har ikk mærket noget siden heldigvis. Ihh hvor bliver man altså bange når sådan noget sker. Ville bare ønske at det var en hel normal graviditet. De mener herinde at det er pga et tidligere keglesnit at min livmoderhals driller, så hvis i forventer at få flere børn så tænk jer godt om inden i får foretaget et keglesnit, jeg tør i hvert fald ikk at få flere børn efter det her.

Anmeld

25. januar 2015

Nystart

Hertz skriver:

Nå det var en kort fornøjelse derhjemme fik veer kl 2 i nat og blev hentet af ambulance kl 6 i morges fik de stoppet veerne og har ikk mærket noget siden heldigvis. Ihh hvor bliver man altså bange når sådan noget sker. Ville bare ønske at det var en hel normal graviditet. De mener herinde at det er pga et tidligere keglesnit at min livmoderhals driller, så hvis i forventer at få flere børn så tænk jer godt om inden i får foretaget et keglesnit, jeg tør i hvert fald ikk at få flere børn efter det her.

hvor længe siden er det siden du  har fået den lavet?

jeg har os fået lavet en og her er der intet, og kender mange der heller ikke har gener efter en..... 

det er jo lidt pest eller kolera.. keglesnit eller muligvis kræft 

Anmeld

25. januar 2015

Hertz

Nystart skriver:

hvor længe siden er det siden du  har fået den lavet?

jeg har os fået lavet en og her er der intet, og kender mange der heller ikke har gener efter en..... 

det er jo lidt pest eller kolera.. keglesnit eller muligvis kræft 

Det er 2 år siden ca. Alle de læger der har tjekket mig her den sidste uges tid nævner alle sammen det forbandede keglesnit. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.