Det med at fortælle det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
12 svar
20 synes godt om
23. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har fundet ud af at jeg er gravid igen og er super glad! Det er vores nr. 3 og vi glæder os så meget Jeg er ca. 6 uger henne. Problemet ligger så i, at min søster og hendes mand har været i behandling for at blive gravide, og hun er også lige blevet gravid - er 9 uger henne. Da det lykkedes for dem, sagde hun til mig, at nu skulle jeg jo heller ikke have flere børn før jeg er færdiguddannet, så det var heldigt for hende at jeg ikke kunne stjæle "hendes opmærksomhed". Jeg ved at når jeg fortæller hende det, siger hun at det vel skal ende med abort (det sagde hun ved nr. 2). 
Det har i det hele taget været svært for hende at jeg fik børn først, da hun er ældre end jeg, og altid har gjort alt først. Hun betyder meget for mig og jeg nænner ikke at såre hende, men jeg ved at hun bliver både sur og ked af det. Hvordan fortæller jeg det på en pæn måde? Jeg håber jo at vores børn kan få enormt meget glæde af hinanden, så de jo får ca. samme alder.
Sidder der mon en derude der har været i en lign. situation som kan fortælle lidt om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

2babygirls

Øvv at det skal være sådan at man ikke tør fortælle om ens lykke i frygt for reaktionen.

Du kunne måske tage på en tøse hygge tur, og så finde en sød måde at vise hende på, at hun skal være moster igen

Anmeld

23. januar 2015

esioul

Anonym skriver: