Anonym skriver:
Tak for dit svar. Du har ret I at jeg har presset lidt.
Du har ret mht. I at fordi jeg ikke har PCO kunne det sagtens være at der er noget andet galt med mig.
God ide med at fortælle ham hvad jeg skal gennemgå (så vi han måske synes at hans er "ingen ting i forhold til"
De der statestikker sig ham ikke så meget, hver gang jeg nævner et år siger han - har vi nu prøvet intensivt. (Haft sex 2-3 dage pånær når mens og et par dage efter og inden ny mens) så ja det vil jeg jo synes.
Min cyklus varriere en normal måned og så en lang op til 50 dage, så har skam ikke udelukket der kan være noget ved mig der ikke er som det skal være.
Skal man stoppe med at ryge for at gå i behandling eller råder de en til det. Kan slette ikke forstille mig hvordan han vil tage et reelt forbud.
Det er ikke et "krav" at han holder med at ryge. De anbefaler på det kraftigste at man stopper, men vil altså ikke nægte jer behandling hvis han ikke gør. Og havde du røget, ville de også anbefale at du stoppede, men ikke forlange det eller nægte dig behandling.
Så start ud med at "lokke" ham til at drosle lidt ned. Måske begynde at få lidt vitaminer i ham og introducere ham langsomt til noget sundere kost. Det behøver ikke være så skrapt det hele, hvis man tager det lidt af gangen.
At skulle i udredning er en stor mundfuld pludselig at sluge (især for en mand, tænker jeg), så hvad med at I stille og roligt ligger jeres livsstil om lidt efter lidt? Måske det virker, og I slet ikke får brug for behandling
.
Jeg tror at det er godt at I skal have en snak, for når baby projektet er en smule udfordrende, så er det vigtigste, simpelt hen at I er på den samme side i bogen. Skal I videre i udredning og evt. behandling, er det drøn vigtigt at I er lige " tændte" på det, for det er en rocker hård omgang og hvis den ene ikke er helt "in it, to win it", så risikere I altså at knække.
Pøj pøj