Prøver på at blive gravid! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

JaniceMonique

lillelille skriver:

Vi er 28 år gammel (jeg bliver 29 i morgen).. vi var 25 når vores søn blev født. Nu er han 3,5 år gammel og vi synes det er tid til næste barn. Jeg er i gang med min speciale og bliver færdig i september, så vis det lykkes i denne cyklus vil barnet blive født i october.

Det var bare for 2 uge siden da vi besluttede at vi skulle begynde med projekt baby lige nu.. jeg er lidt utålmodig, så jeg håber SÅ meget at det lykkes med det samme, men selvfølgelige ved vi godt at det kan tage lægere tid..

Uha Tillykke med imorgen 

Kender godt den følelse at være utålmodig! Jeg har det præcis på samme måde.

Jeg burde faktisk få min mens imorgen, og tog en Test igår fordi jeg var så nysgerrig, men den viste Negativt!  

Men venter og ser om jeg i løbet af de næste dage får den, hvis ikke så må der jo måske være gevinst alligevel 

Hvornår skal du teste om du er? Eller venter du til din mens skulle komme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

lillelille

JaniceMonique skriver:

Uha Tillykke med imorgen 

Kender godt den følelse at være utålmodig! Jeg har det præcis på samme måde.

Jeg burde faktisk få min mens imorgen, og tog en Test igår fordi jeg var så nysgerrig, men den viste Negativt!  

Men venter og ser om jeg i løbet af de næste dage får den, hvis ikke så må der jo måske være gevinst alligevel 

Hvornår skal du teste om du er? Eller venter du til din mens skulle komme? 

Tak

Jeg venter.. min mens sku komme om 2 uger (jeg har bare lige haft æl).. de næste 2-3 uger bliver svært!

Anmeld

27. januar 2015

JaniceMonique

lillelille skriver:

Tak

Jeg venter.. min mens sku komme om 2 uger (jeg har bare lige haft æl).. de næste 2-3 uger bliver svært!

Ih det bliver spændende så! 

Jeg havde rigtig svært ved at vente, derfor jeg testede igår 

Men jeg håber at du har heldet med dig 

Anmeld

29. januar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Herhjemme er vi netop gået i gang med projekt baby her i januar også! Jeg tog den sidste pille i lørdags, og venter nu på at min menstruation holder op, så vi rigtig kan komme i gang. Vi har også talt om hvor mange gange om ugen mon der er bedst, osv. :p Det haster som sådan heller ikke her, men vi er lidt ivrige begge to, og ser da helst at der ikke går alt for længe før der er bid. Vi er selv kun henholdsvis 22 (mig) og 27 (min mand), og vi hverken ryger, er overvægtige eller drikker alkohol og samtidig forsøger vi at spise sundt og motionere, så vores chancer burde da være okay.

Anmeld

30. januar 2015

JaniceMonique

JC2014 skriver:

Herhjemme er vi netop gået i gang med projekt baby her i januar også! Jeg tog den sidste pille i lørdags, og venter nu på at min menstruation holder op, så vi rigtig kan komme i gang. Vi har også talt om hvor mange gange om ugen mon der er bedst, osv. :p Det haster som sådan heller ikke her, men vi er lidt ivrige begge to, og ser da helst at der ikke går alt for længe før der er bid. Vi er selv kun henholdsvis 22 (mig) og 27 (min mand), og vi hverken ryger, er overvægtige eller drikker alkohol og samtidig forsøger vi at spise sundt og motionere, så vores chancer burde da være okay.

Fedt! 

Så sidder vi jo i samme båd! Jeg venter også på min mens stopper så vi også endelig kan give den gas  Syntes virkelig at det er spændende og sjovt endelig at kunne give slip, og bare følge naturens gang uden at virke gammel klog  Vi er også begge to helt ivrige efter at vi snart har bid 

Anmeld

30. januar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014
JaniceMonique skriver:

Fedt! 

Så sidder vi jo i samme båd! Jeg venter også på min mens stopper så vi også endelig kan give den gas  Syntes virkelig at det er spændende og sjovt endelig at kunne give slip, og bare følge naturens gang uden at virke gammel klog  Vi er også begge to helt ivrige efter at vi snart har bid 

Det er super spændende! Projekt baby har været flere år undervejs herhjemme, men vi havde nogle ting vi skulle nå inden. Min mand skulle færdiggøre sit studie, og i sommers fik han så et fast arbejde. Det hele kulminerede så med at vi blev gift i december. Men nu skal altså bare være. Så må vi så se hvor lang tid det ender med at tage.

Anmeld

30. januar 2015

Milas14

Jeg var 24 da min første dreng kom til verden og er igang med projekt baby nr 4 �� Jeg er 36 år

Anmeld

31. januar 2015

JaniceMonique

JC2014 skriver:

Det er super spændende! Projekt baby har været flere år undervejs herhjemme, men vi havde nogle ting vi skulle nå inden. Min mand skulle færdiggøre sit studie, og i sommers fik han så et fast arbejde. Det hele kulminerede så med at vi blev gift i december. Men nu skal altså bare være. Så må vi så se hvor lang tid det ender med at tage.

Uha Tillykke med brylluppet så 

Vores plan var i starten også at vente til September med projekt baby, men blev enige om at gøre det nu  Jeg er færdig uddannet salgsassistent til September og min kæreste er færdig om 2 1/2år som maskiningeniør - så der er lidt tid endnu. 

Vi håber at det lykkes os i denne omgang så vi er så spændte 

Anmeld

31. januar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014
JaniceMonique skriver:

Uha Tillykke med brylluppet så 

Vores plan var i starten også at vente til September med projekt baby, men blev enige om at gøre det nu  Jeg er færdig uddannet salgsassistent til September og min kæreste er færdig om 2 1/2år som maskiningeniør - så der er lidt tid endnu. 

Vi håber at det lykkes os i denne omgang så vi er så spændte 

Tusind tak!

Tillykke med at du snart er færdig! Jeg har selv 4 år tilbage som studerende, før jeg er færdig. Der går selvfølgelig længere tid end det, på grund af barsel, men vi mangler dog ikke noget. Alting til sin tid. Der er så mange der først begynder at få børn sent en dag. Jeg vil rigtig gerne opleve at være ung med mine børn. Jeg har også en udløbsdato hvad børn angår. Det har min karriere ikke på samme måde lige foreløbig.

Her krydser vi også fingre!

Anmeld

1. februar 2015

JaniceMonique

JC2014 skriver:

Tusind tak!

Tillykke med at du snart er færdig! Jeg har selv 4 år tilbage som studerende, før jeg er færdig. Der går selvfølgelig længere tid end det, på grund af barsel, men vi mangler dog ikke noget. Alting til sin tid. Der er så mange der først begynder at få børn sent en dag. Jeg vil rigtig gerne opleve at være ung med mine børn. Jeg har også en udløbsdato hvad børn angår. Det har min karriere ikke på samme måde lige foreløbig.

Her krydser vi også fingre!

Mange tak! 

Jeg har også hele tiden sagt at jeg gerne vil være ung Mor - og min mor fik mig også som 23årig dengang  Så  jeg syntes egentlig ikke det så slemt at vi allerede er i gang nu, men mange af mine veninder et totalt barnlige og gå i byen tøser.. De siger at de først vil have børn i en sen alder, men det er jeg fuldstændig imod  

Jeg har ikke lyst til at jeg først skal få mit første barn i 30'erne, men igen - Så er det jo op til en selv, når man føler sig mest klar 

Og nu er min mens slut, så projektet fortsætter idag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.