Uvished til i morgen (blodprøve)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

Kay

LilleMie skriver:

Ja, det gjorde jeg, og den var desværre negativ  Så jeg forventer den samme melding fra blodprøven om nogle timer... 

håber blodprøven har bedre nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Babydrøm

LilleMie skriver:

I morgen skal jeg have taget blodprøve, for at se om jeg er så heldig at være blevet gravid efter ægoplægningen af 2 æg for et par uger siden 

De sidste uger har godt nok været et rutschetur uden lige  Jeg startede ud i 7. himmel, (næsten) helt overbevist om at selvfølgelig ville jeg blive gravid nu. Jeg har længe haft ømme bryster, har kvalme ind i mellem, hovedpine og niv og jag i underlivet - alle symptomer på graviditet og samtidig kan det lige så godt bare være bivirkninger af Crinonen....

I tirsdags fik jeg mens murren og der kom lidt lyserød Crinone ud igen, jeg panikkede og testede - den var selvfølgelig negativ... Siden har jeg været helt i kulkælderen, synes også mine symptomer aftager lidt (men måske det bare er indbildning). Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke eller tro, og ind i mellem blomstrer håbet alligevel lidt (for graviditetstesten var jo taget midt på dagen, 3 dage før testdag og jeg har jo stadig symptomer).

Jeg tør ikke teste igen, og jeg er så bange for svaret i morgen  Min kærestes gode råd er at tænke på noget andet, indtil vi får svaret, fordi jeg alligevel ikke kan gøre til eller fra, men selvom han jo har ret, så er det helt umuligt for mit hoved!

Jeg havde bare lige brug for lidt luft for nogle af alle mine frustrationer. Tak for at du læste med!

Er der evt. andre der venter på svar i disse dage?

og håber alt hvad jeg kan 

Anmeld

23. januar 2015

Kløver

Krydser for positiv blodprøve 

Anmeld

23. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg håber alt det bedste for dig 

Mon du har fået svar på prøverne nu?

Anmeld

25. januar 2015

Holst85

Håber for en positiv besked, hvad sagde prøve. ??

Anmeld

26. januar 2015

LilleMie

Undskyld jeg slet ikke fik opdateret, weekenderne er travle herhjemme ind i mellem, og vi har fejret 3 års fødselsdag for vores datter her i weekenden 

Blodprøven var desværre også negativ, og min menstruation er nu kommet  Skal scannes om et par uger, og hvis min slimhinde ser ud som den skal der, så kan vi se frem til endnu et fryseforsøg allerede i denne cyklus - så nu ser vi fremad 

Anmeld

26. januar 2015

Kløver

LilleMie skriver:

Undskyld jeg slet ikke fik opdateret, weekenderne er travle herhjemme ind i mellem, og vi har fejret 3 års fødselsdag for vores datter her i weekenden 

Blodprøven var desværre også negativ, og min menstruation er nu kommet  Skal scannes om et par uger, og hvis min slimhinde ser ud som den skal der, så kan vi se frem til endnu et fryseforsøg allerede i denne cyklus - så nu ser vi fremad 

Øv Mie men gode tegn hvis i allerede kan få et forsøg mere, krydser fingre for at det så lykkedes 

Anmeld

27. januar 2015

Babydrøm

LilleMie skriver:

Øv men krydser alt hvad jeg kan for at I snart er heldige  og tillykke med jeres datter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.