I morgen skal jeg have taget blodprøve, for at se om jeg er så heldig at være blevet gravid efter ægoplægningen af 2 æg for et par uger siden 

De sidste uger har godt nok været et rutschetur uden lige
Jeg startede ud i 7. himmel, (næsten) helt overbevist om at selvfølgelig ville jeg blive gravid nu. Jeg har længe haft ømme bryster, har kvalme ind i mellem, hovedpine og niv og jag i underlivet - alle symptomer på graviditet og samtidig kan det lige så godt bare være bivirkninger af Crinonen....
I tirsdags fik jeg mens murren og der kom lidt lyserød Crinone ud igen, jeg panikkede og testede - den var selvfølgelig negativ... Siden har jeg været helt i kulkælderen, synes også mine symptomer aftager lidt (men måske det bare er indbildning). Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke eller tro, og ind i mellem blomstrer håbet alligevel lidt (for graviditetstesten var jo taget midt på dagen, 3 dage før testdag og jeg har jo stadig symptomer).
Jeg tør ikke teste igen, og jeg er så bange for svaret i morgen
Min kærestes gode råd er at tænke på noget andet, indtil vi får svaret, fordi jeg alligevel ikke kan gøre til eller fra, men selvom han jo har ret, så er det helt umuligt for mit hoved!
Jeg havde bare lige brug for lidt luft for nogle af alle mine frustrationer. Tak for at du læste med!
Er der evt. andre der venter på svar i disse dage?
Anmeld