vasketøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Chevro

Kay skriver:

Må jeg se hvordan i "opbevare" jeres vasketøj? Mangler inspiration 

Jeg har en Vipp vasketøjskurv - der står ved siden af vaskeskabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Kay

Chevro skriver:

Jeg har en Vipp vasketøjskurv - der står ved siden af vaskeskabet

Vipp?

Anmeld

21. januar 2015

EAF

Sådan ser vores ud  står i bryggerset ved siden af tørretumbler og vaskemaskinen. 

Har åbenbart taget billedet på hovedet  Og kan ikke få vendt det forbistrede billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2015

Elgaard73

I vores bryggers/vaskerum, har vi en hel væg med underskabe, og der har vi inddraget det ene til vasketøj. Har tømt det for hylder, savet en hylde i halv og sat den fast på højkant inde i skabet (så tøjet ikke vælter ud, når vi åbner lågen).

Anmeld

21. januar 2015

Chevro

Kay skriver:

Vipp?

Google vipp vasketøjskurv  

Anmeld

21. januar 2015

Kay

Flere der vil vise frem?

Anmeld

21. januar 2015

Sprit25

Natteravnen skriver:

Sådan ser vores ud  står i bryggerset ved siden af tørretumbler og vaskemaskinen. 

Har åbenbart taget billedet på hovedet  Og kan ikke få vendt det forbistrede billede 

Og ingen tyngdekraft. Det er sejt

Anmeld

21. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Må jeg se hvordan i "opbevare" jeres vasketøj? Mangler inspiration 

vi har tre plastkurve stående på soveværelset; en hvid til lys 40°, en sort til mørk 40° og en mørkegrå til 60°...

desuden har vi en blød lilla en stående på badeværelset til Elises tøj og håndklæder... vi plejer at sortere den når den er fuld...

vi har også en blå magen til den lillae liggende på Victors værelse som vi folder ud når han er her...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2015

Kay

Ms.Sunshine skriver:

vi har tre plastkurve stående på soveværelset; en hvid til lys 40°, en sort til mørk 40° og en mørkegrå til 60°...

desuden har vi en blød lilla en stående på badeværelset til Elises tøj og håndklæder... vi plejer at sortere den når den er fuld...

vi har også en blå magen til den lillae liggende på Victors værelse som vi folder ud når han er her...

Hvor er den lilla fra?

Anmeld

21. januar 2015

helle85

Kay skriver:

Dem har vi også bare i mere gennemsigtige  4 stks syntes bare de tager meget plads og er ikke så kønne at havde stående fremme 

jeg har selv tænkt mig at købe sådan nogen på et tidspunkt

jeg kender en der har 3 eller 4 af de små, hun har dem ståene op på hinanden også har hun lavet (ved ikke hvad man skal kalde det) male klatter i forskelligt katon og lamineret det så børnene selv kan suter det, og det ser ok ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.