Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må jeg se hvordan i "opbevare" jeres vasketøj? Mangler inspiration
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan her...
men vil gerne have en plade liggende hen over badekarret (som vi aldrig bruger) og så 3-4 fletkurve a la dem på billedet ovenpå...
2 af disse kedelige nogle... De står i bruseren, når vi ikke er i bad..
Praktiske, men kedelige...
Twinkle little star skriver: 2 af disse kedelige nogle... De står i bruseren, når vi ikke er i bad.. Praktiske, men kedelige...
I vores bad står pigernes badekar
Kay skriver: I vores bad står pigernes badekar
Sønnikes badekar er også i bruseren.... Jeg har en kæmpe lang brusekabine, så der kan være meget ragelse bag sårn et forhæng..
Vi har et par kurve i et af skabene i soveværelset. Vi har en hel væg med indbygget skabe, 6 dobbelt skabe... og der er så vasketøj kurve i det ene...
Kay skriver: Må jeg se hvordan i "opbevare" jeres vasketøj? Mangler inspiration
Vi har sådan en på det ene badeværelse (købt i Jysk engang)
og en elefant-kurv på ungernes badeværelse (Sønnen er vist glad for den).
Vi har disse 3 fra IKEA.
1 til lyst tøj
1 til mørk tøj
og den sidste til håndklæder, viskestykker osv.
De er lidt kedelige men det fungere
Twinkle little star skriver: Sønnikes badekar er også i bruseren.... Jeg har en kæmpe lang brusekabine, så der kan være meget ragelse bag sårn et forhæng..
Gid det var mig
mulleh skriver: Vi har disse 3 fra IKEA. 1 til lyst tøj 1 til mørk tøj og den sidste til håndklæder, viskestykker osv. De er lidt kedelige men det fungere
Dem har vi også bare i mere gennemsigtige 4 stks syntes bare de tager meget plads og er ikke så kønne at havde stående fremme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128