Legeaftaler hvor tit .?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Mettefpigen

Ca 1 gang om måneden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

PernilleogLouis

han er nok ude på legeaftale en gang om ugen også har vi også en hjemme ca en gang om ugen. Sådan har det været de sidste 2-3 år - han er lige ved at være 7 år

Anmeld

21. januar 2015

bøllen

Vi har ikke legeaftaler så ofte igen. Har ikke lige tal på . Måske 1 gang om måneden . Min søn vil rigtig gerne lege men der er ikke så stor efterspørgsel i børnehaven .  

men vi bor et sted med legeplads i baghaven så om sommeren er det ofte han render ud og leger . 

Anmeld

21. januar 2015

MorTil4<3

ingen legeaftaler her . . 

hvorfor? aner vi ikke hihi  

tror bare ikke at overskud og lyst er der når man er færdig med arbejde og de kommer hjem fra BH osv  

for i weekenderne er deres stedsøster her jo, og så leger de med hende, og de andre weekender jamen der er de ikke hjemme  

sååå det er nok derfor . . 

Anmeld

21. januar 2015

EAF

Well... her er vores enebarn og jeg er ledig på arbejdsmarkedet, så benytter mig bestemt af tiden til at kunne være spontan og lige ringe en forælder op og spørge om deres barn har lyst til og må komme med os hjem enten samme dag eller i løbet af ugen. Så henter jeg efter middagsmad så de bare kan lege når de kommer hjem til os og så laver jeg boller, servere lidt popcorn eller andet lækkeri såsom småkager og når de så har leget og bare trænger til at slappe af får de bollerne og jeg sætter en film på og så bliver legekammeraten/erne hentet ved 16-16.30  Dette er også med til at inkludere alle børn i børnehaven, de behøver ikke være samme alder. Elias spørger selv  Nyder det. Det skifter mellem legeaftalerne hvor det er. Alt efter hvordan det kan lade sig gøre 

Anmeld

22. januar 2015

Lady Marion <3

Natteravnen skriver:

Well... her er vores enebarn og jeg er ledig på arbejdsmarkedet, så benytter mig bestemt af tiden til at kunne være spontan og lige ringe en forælder op og spørge om deres barn har lyst til og må komme med os hjem enten samme dag eller i løbet af ugen. Så henter jeg efter middagsmad så de bare kan lege når de kommer hjem til os og så laver jeg boller, servere lidt popcorn eller andet lækkeri såsom småkager og når de så har leget og bare trænger til at slappe af får de bollerne og jeg sætter en film på og så bliver legekammeraten/erne hentet ved 16-16.30  Dette er også med til at inkludere alle børn i børnehaven, de behøver ikke være samme alder. Elias spørger selv  Nyder det. Det skifter mellem legeaftalerne hvor det er. Alt efter hvordan det kan lade sig gøre 

Fantastisk at høre , jeg tror det giver gode sociale børn og min søn elsker det også og har lært tideligt at være god til at have gæster og dele om hans ting :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.