Det sidste stik...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Mor til F

grinny skriver:

Ja så tog jeg ovitrelle for sidste gang i denne omgang. Torsdag skal jeg insemineres for 4. gang, måske det bliver lykkens gang? Måske ikke...

Jeg føler mig afslappet med det denne gang, måske fordi jeg har så lidt håb tilbage snart?  Jeg ved ikke hvad jeg føler snart..

Nå men altså, vi skal i hvert fald lige prøve igen på torsdag og så hedder det ellers pause/vente på Riget sender brev.

Selvom jeg ønsker det af heeeele mit hjerte at blive gravid, så er jeg altså også glad for at vi måske skal have en pause fra hormoner, skanninger og rejse til København i tide og utide! 

Nå en lille update fra mig..

Er heldigvis i gang med at planlægge bryllup - det tager da noget tid og nogle tanker 

Håber virkelig,  at det lykkes for jer,  denne gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

LilleLene

grinny skriver:

Ja så tog jeg ovitrelle for sidste gang i denne omgang. Torsdag skal jeg insemineres for 4. gang, måske det bliver lykkens gang? Måske ikke...

Jeg føler mig afslappet med det denne gang, måske fordi jeg har så lidt håb tilbage snart?  Jeg ved ikke hvad jeg føler snart..

Nå men altså, vi skal i hvert fald lige prøve igen på torsdag og så hedder det ellers pause/vente på Riget sender brev.

Selvom jeg ønsker det af heeeele mit hjerte at blive gravid, så er jeg altså også glad for at vi måske skal have en pause fra hormoner, skanninger og rejse til København i tide og utide! 

Nå en lille update fra mig..

Er heldigvis i gang med at planlægge bryllup - det tager da noget tid og nogle tanker 

Ønsker for alt i verden, at det er din sidste gang 

Anmeld

21. januar 2015

Carina:-)

Krydser for at nu er det nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.