Det sidste stik...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
12 svar
10 synes godt om
20. januar 2015

grinny

Ja så tog jeg ovitrelle for sidste gang i denne omgang. Torsdag skal jeg insemineres for 4. gang, måske det bliver lykkens gang? Måske ikke...

Jeg føler mig afslappet med det denne gang, måske fordi jeg har så lidt håb tilbage snart?  Jeg ved ikke hvad jeg føler snart..

Nå men altså, vi skal i hvert fald lige prøve igen på torsdag og så hedder det ellers pause/vente på Riget sender brev.

Selvom jeg ønsker det af heeeele mit hjerte at blive gravid, så er jeg altså også glad for at vi måske skal have en pause fra hormoner, skanninger og rejse til København i tide og utide! 

Nå en lille update fra mig..

Er heldigvis i gang med at planlægge bryllup - det tager da noget tid og nogle tanker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

Rockertand

grinny skriver:

Ja så tog jeg ovitrelle for sidste gang i denne omgang. Torsdag skal jeg insemineres for 4. gang, måske det bliver lykkens gang? Måske ikke...

Jeg føler mig afslappet med det denne gang, måske fordi jeg har så lidt håb tilbage snart?  Jeg ved ikke hvad jeg føler snart..

Nå men altså, vi skal i hvert fald lige prøve igen på torsdag og så hedder det ellers pause/vente på Riget sender brev.

Selvom jeg ønsker det af heeeele mit hjerte at blive gravid, så er jeg altså også glad for at vi måske skal have en pause fra hormoner, skanninger og rejse til København i tide og utide! 

Er heldigvis i gang med at planlægge bryllup - det tager da noget tid og nogle tanker 

Krydser for, at det er sidste gang 

Anmeld

20. januar 2015

grinny

Rockertand skriver:

Krydser for, at det er sidste gang 

Tusind tak 

Det ville da være rart 

Anmeld

20. januar 2015

esioul

grinny skriver:

shit er det allerede 4 forsøg? Det er gået stærkt, det er samme antal jeg har haft bare på 1 1/2 år det er gået stærkt. Xxxxxer for dig

Anmeld

20. januar 2015

grinny

esioul skriver:

shit er det allerede 4 forsøg? Det er gået stærkt, det er samme antal jeg har haft bare på 1 1/2 år det er gået stærkt. Xxxxxer for dig

Ja det er helt vildt, allerede 4. forsøg 

Men nu ved vi jo så også godt at vi kan forvente mere ventetid på Riget, men i det private kommer man jo til inden man overhovedet har sagt hej 

Anmeld

20. januar 2015

Leonora

Jeg håber undeligt at det lykkedes for jer denne gang. 

Jeg synes du har den helt rigtige indstilling og lykkedes det ik så skal du lægge alle dine kræfter i at planlægge det mest fantatiske bryllup og nyde en tid uden hormoner og lægesamtaler. 

Jeg ønsker dig det bedste og glæder mig til at høre om jeres bryllup

knus og tanker Louise 

Anmeld

20. januar 2015

Miia90

Hepper på dig 

Anmeld

20. januar 2015

grinny

Leonora skriver:

Jeg håber undeligt at det lykkedes for jer denne gang. 

Jeg synes du har den helt rigtige indstilling og lykkedes det ik så skal du lægge alle dine kræfter i at planlægge det mest fantatiske bryllup og nyde en tid uden hormoner og lægesamtaler. 

Jeg ønsker dig det bedste og glæder mig til at høre om jeres bryllup

knus og tanker Louise 

Ja så hedder det bryllup først  

Det har dog været svært at komme hertil og svært at acceptere at det bare ikke var 2014 der skulle være vores år! Nu har vi heldigvis 11 måneder foran os til at nå det i 

Anmeld

20. januar 2015

grinny

Miia90 skriver:

Hepper på dig 

Tak... Og i lige måde  

Anmeld

20. januar 2015

Leonora

grinny skriver:

Ja så hedder det bryllup først  

Det har dog været svært at komme hertil og svært at acceptere at det bare ikke var 2014 der skulle være vores år! Nu har vi heldigvis 11 måneder foran os til at nå det i 

Hov der sku stå inderligt og ik underligt .

ja så står den i brylluppets tegn og det bliver dejligt for jer. 

Jeg krydser for at 2015 bliver jeres år med alt hvad det indebærer

Knus fra mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.