Hvordan gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2015

dorthemus

På Tinder  vi har været sammen et halvt års tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

M &.I

Jeg mødt min mand gennem min kusin  

Nu har vi være sammen 7 år og har et barn på 2,6år  

Anmeld

20. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Via en veninde 

Anmeld

20. januar 2015

August2015

Jeg mødte min kæreste, der jeg tilbragte en sommer i Asien på egen hånd. Det gjorde han også - og sjovt nok mødtes vores veje på en lille bitte ø. Han er også dansker (men vi boede i hver sin del af DK). 

Til sommer er det tre år siden. Vi bor nu sammen og venter vores første barn :-) 

Synes det er en dejlig historie at have sammen, at man fandt hinanden på den anden side af jorden :-)

Mine tidligere kærester og dates har jeg mødt i byen, på studie, gennem venner/omgangskreds, i træningscenteret, på facebook (are you interested) samt på dating sites.... så har prøvet lidt forskelligt. 

Held og lykke med at finde kærligheden.... det er ikke altid lige nemt at gennemskue, hvor den rette har "gemt" sig henne :-) Så tænker, at man bare må være åben og prøve forskellige ting af... måske er der nogle i omgangskredsen, der kender en, der kender en.... eller måske går du i fitnesscenter, der afholder fester og sociale arrangementer.... eller på et studie...et aftenkursus... til en fritidsaktivitet... på en rejse... eller måske et dating site... hvem ved? :-) 

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Hvad er det?

Anmeld

20. januar 2015

dorthemus

Anonym skriver:

Hvad er det?

Det er en dating-app via Facebook 

Anmeld

21. januar 2015

Hertz

Min x mand mødte jeg på dkbn, lorte forhold vold osv. Min nuværende kæreste og jeg var bedste venner i 8 år (han har altid været lidt vild med mig) men for ca 2 år siden da jeg gik fra min x mand faldt jeg pladask for ham og vi flyttede sammen efter 2 uger og venter nu vores første fælles barn. 

Anmeld

21. januar 2015

Aabye

Min kæreste og jeg mødte faktisk hinanden til en fest..
Ingen af os var berusede på det tidspunkt, selvom vi blev det.. 

Vi har været sammen lige siden, og har 8 års dag i februar..

Anmeld

21. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Mødte min mand gennem min ekskæreste Vi har nu været sammen i snart 8 år og har en datter på snart 7 mdr(er 22 og 27)

Ellers mødte jeg min ekskæreste på jubii engang. 

Jeg tror den bedste måde er ved at bruge sit netværk. Ofte kender nogen nogen der kender nogen der kender nogen der er single

Held og lykke Kan sagtens godt forstå at du er træt af at være single

Anmeld

21. januar 2015

klmf

dorthemus skriver:

Cool Troede kun det der Tinder var til uforpligtende sex - men jeg er så også godt gemt i parcelhuset og kernefamilien og aner intet om hvordan jeg selv skulle komme i gang på 'markedet' igen hvis det bliver aktuelt ������

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.