Jeg mødte min kæreste, der jeg tilbragte en sommer i Asien på egen hånd. Det gjorde han også - og sjovt nok mødtes vores veje på en lille bitte ø. Han er også dansker (men vi boede i hver sin del af DK).
Til sommer er det tre år siden. Vi bor nu sammen og venter vores første barn :-)
Synes det er en dejlig historie at have sammen, at man fandt hinanden på den anden side af jorden :-)
Mine tidligere kærester og dates har jeg mødt i byen, på studie, gennem venner/omgangskreds, i træningscenteret, på facebook (are you interested) samt på dating sites.... så har prøvet lidt forskelligt.
Held og lykke med at finde kærligheden.... det er ikke altid lige nemt at gennemskue, hvor den rette har "gemt" sig henne :-) Så tænker, at man bare må være åben og prøve forskellige ting af... måske er der nogle i omgangskredsen, der kender en, der kender en.... eller måske går du i fitnesscenter, der afholder fester og sociale arrangementer.... eller på et studie...et aftenkursus... til en fritidsaktivitet... på en rejse... eller måske et dating site... hvem ved? :-)
Anmeld