Hvordan gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.160 visninger
20 svar
9 synes godt om
20. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej ). 

Hvor filan mødte i nye kærester, og hvordan?

jeg er ved at være über træt af at være single - og min eksmand var det dummeste svin, så det var forhold med vold, grim tale, utroskab osv!! Det har selvf ødelagt rigtig meget  inde i mig, men vil sp gerne finde en der vil behandle mig ordentlig..

så hvor har i mødt en ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

LinLin

Anonym skriver:

Hej ). 

jeg er ved at være über træt af at være single - og min eksmand var det dummeste svin, så det var forhold med vold, grim tale, utroskab osv!! Det har selvf ødelagt rigtig meget  inde i mig, men vil sp gerne finde en der vil behandle mig ordentlig..

Min mand og jeg mødtes på match.com - for 7 år siden 

Davids far mødte jeg i ToysRus hvor vi begge var ungarbejdere 

Anmeld

20. januar 2015

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej ). 

efter et forhold der lignede dit, vold, utroskab, alkohol og stoffer, gik jeg ind på Dating.dk og der fandt jeg min mand

Anmeld

20. januar 2015

Røverdatter

Jeg har mødt en på studiet (VUC), selvom vi dog er ved at splitte op  

Før det prøvede jeg et møde-site, der hedder soulmate.dk men mødtes med et par stykker og det udviklede sig aldrig , eller også var det/de bare ikke rigtig mig.

Vil anbefale dig at møde folk på god gammeldags vis. Spørg en du møder, som du synes virker sød om han har lyst til at tage en kop kaffe eller the et sted med dig...

Der var faktisk en fyr der gav mig et postkort (i dsb toget mod kbh for halvandet år siden) hvorpå hans navn og nummer stod. Det var herre fedt (selvom det kun blev til to dates) og helt sikkert meget mere min stil end en eller andet brandert der ser på mig med et ustabilt dobbeltsyn, eller et dating site for den sags skyld. Dating sites er sikkert gode for nogen, men jeg er altid blevet skuffet...

Du kan selvfølgelig også bare tage en tur i byen med et par gode veninder - have det sjovt og håbe på at en sød fyr vil date dig...

Anmeld

20. januar 2015

PernilleogLouis

i byen

Anmeld

20. januar 2015

Troldemommi

En chatside der dengang hed Ofir.dk  og det er snart 10 år siden 

Monica 

Anmeld

20. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej ). 

min kæreste spurgte mig i Netto mens han arbejdede... 

ej... vi er født med få dages mellemrum og vores mødre kom i samme mødregruppe da vi var spæde, så vi har kendt hinanden on/off i alle år... 

vi har nu været kærester i næsten 26 mdr. og har en datter på 9 mdr. 

Anmeld

20. januar 2015

JH12

Gennem en ven.. ☺️

Anmeld

20. januar 2015

CaWi

Vi mødtes på skolen for vores fælles uddannelse.  Vi var venner i tre års tid inden vi blev kærester

Anmeld

20. januar 2015

Tip!

Jeg har mødt min kæreste på tinder. En dating app.. 

Mange søger blot engangs hygge på tinder, men skæbnen ville anderledes og der var kemi fra første møde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.