malucca09 skriver:
JO bare lade være du gider ikke mig og spørge jørgen
Men jo jeg har en Sp. men hende har jeg ikke set siden Malucca var 3 mdr. og hun kommer først igen om 3-4 uger.
-og så er hun sådan lidt weird. Jeg er altid helt forvirret når hun har været her, og har endnu flere spørgsmål bagefter

Men jo jeg har fået det hæfte. (som ikke er orange mere) og har også kikket lidt deri, men sys ikke der er så meget.
Prøver at gi Malucca en krumme når jeg spiser rugbrød om morgen, og i dag fik hun en skorp, altså det var i hvert fald ikke det hun blev mæt af
Men sys bare det må være kedelig at spise risgrød hver dag. Hun kan ikke lide hirsegrød.
her fra os
Hvad så med at prøve manna grød, havregrød eller øllebrød...?
Øllebrød kan jeg dog ikke huske om de må få så tidligt, men det vil jeg da tro, når jeg allerede gav Emma rugbrødshapsere dengang... Manna grød er lavet af boghvede... Og det smager hammergodt, hvis du spørger mig...!
Og så er der selvfølgelig osse majs grød, men det har altså en underlig konsistens (ikke så lækkert) i hvert fald, hvis man laver det med maizena, har aldrig prøvet med rigtig majsmel.... hvis man da skal bruge det?
Nu ved jeg ikke, hvordan det foregår i Aalborg, men hernede har jeg fået en kode af SP til sundhedsvejen.dk, hvor alle Emmas data kommer ind på, og der kan man osse skrive til SP, hvis der er noget man lige skal spørge om.... Det er super! For jeg har osse altid flere spørgsmål, når hun går herfra, men det er ikke fordi hun er underlig, men fordi hun altid giver nogle nye oplysninger, hvor jeg så, når jeg har tænkt over det bliver i tvivl om nogle ting. Jeg har heldigvis en super duper og rimelig ung sundhedsplejerske.

Men du kan osse sagtens lade prinsessen sidde og gnave i en flute eller en skorpe, som hun også har gjort allerede.
Anmeld