Puha altså sidder jo her med gåsehud over jeres historier.
Jeg har også fortalt mine oplevelser før i en anden tråd men her kommer de lige igen.
Jeg mistede min lillesøster i januar 2006 og det er herefter jeg har haft mærkelig drømme og oplevelser.
Here goes....
Drøm: Natten mellem d. 20. og 21. januar 2006 havde jeg følgende drøm:
Vi er fem voksne mennesker der står sammen med en lille pige. Vi får at vide at vi voksne skal have den lille pige med igennem et rør af en slags. Vi får at vide at vi er nødt til at holde fast ved hinanden og ved pigen, for at det skal lykkedes os at få hende med igennem. Vi får også at vide at det vil blive hårdt og at det vil gøre ondt, men hvis bare vi holder ved hinanden skal det nok gå.
Anika døde tidligt om morgenen d. 21. januar 2006
En oplevelse
Jeg er gået i seng, mens carsten sidder i stuen med nogle venner. Jeg vågner med et sæt da jeg føler at dynen bliver trukket op over min skulder, som om nogen putter mig. Jeg tror det er Carsten, men der er ikke andre end mig i soveværelset.
En anden drøm:
Jeg føler at nogen eller noget trækker i mig oppe fra, fra himlen. Jeg vågner ved at jeg næsten ikke kan trække vejret.
Clairvoyant foredrag
Jeg er lige kommet hjem fra helsemesse i Odense Congress Center. Jeg skulle til foredrag med en clairvoyant, Marion Dampier-Jeans.
Det var virkelig en oplevelse uden lige.
Jeg har altid været lidt skeptisk og tænkt, når jeg har set div. programmer om det på tv, at det da bare var nogle folk hun kendte som rakte hånden op når hun sagde hun snakkede med de døde.
Ja man kan jo tro hvad man vil, men jeg er altså ikke så skeptisk længere.
Her er hvad jeg oplevede:
Clairvoyant foredrag med Marion Dampier Jeans
Der står en pige, hun er 6-7 år har kræft. Hun siger Ani-ta, Nita, Anit eller noget lignende. Det er ikke længe siden hun er gået over.
Der er en mand der rækker hånden op og siger at deres datters perleveninde havde kræft, som 8-årig, men dog var 18 da hun døde, hun hed Anika og døde januar '06.
Marion siger: hun lignede ikke en på 18, hun var lille. Hun kunne godt lide billige smykker.
Manden siger: Ja hun lavede selv smykker.
Marion siger: Hun var altid glad, hun var meget på sygehuset men altid glad, hun grinte meget, i skulle ikke græde da hun døde. Hun kunne ikke sige så meget til sidst, havde ikke så meget stemme.
Hvad er der med dine negle?
Manden svarer at han kun har 9 negle.
Marion spørger: Hvad er der med dit hår, Anika griner af dig. Manden fortæller at han jo ikke længere har så meget hår tilbage.
Hun har det godt nu. Nu ligner hun en på 18 år.
Jeg sidder længere nede i salen og græder fordi alt peger på at det er Anika, min lillesøster. Christina, som jeg følges med, rækker hånden op og siger at Anikas søster er her. Jeg får en mikrofon i hånden.
Marion siger: Du skriver meget til hende
Mig: ja (jeg har lavet en hjemmeside om/til hende)
Marion: Du sidder meget foran computeren
Mig: ja
Marion: Det er skarpt lys, jeg bliver helt skeløjet af at se det. Du kan jo tage solbriller på. (Jeg har fået en lysterapi lampe som jeg har brugt ved siden af computerskærmen, lyset er MEGET skarpt)
Marion siger: Anika siger “jeg er bedre til at lave smykker end dig, hun griner”
Holdt i tit hinandens hænder?
Mig: Ja
Marion: De var tit kolde, men nu er de varme igen. (Jeg ville ikke røre ved Anika da hun var død, fordi jeg var bange for hun var helt kold. Anika havde også tit meget kolde hænder og fødder).
Hun besøger dig tit. Hun siger hun elsker dig.
Jeg snakkede med manden bagefter, som viser sig at være Anikas bedste veninde, Annas, far.
Det var en kæmpe oplevelse.Og Marion ramte bare fuldstændig rigtigt!
Derudover har jeg haft endnu flere mærkelige drømme som jeg har set som en hilsen fra min søster.
Forøvrigt var det lidt sjov da jeg lige havde født. Første nat på sygehuset tænkte jeg ved mig selv at jeg ikke havde lyst til at drømme om min søster lige den nat, det kunne jeg slet ikke bære.
Om natten drømmer jeg at min søster ligger nede under hospitalssengen og fniser helt vildt...som om hun siger "haha jeg kom bare alligevel"
Det blev vist lidt langt