Jeg synes at i alle skal fortælle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. august 2009

mariamiss6

Ja jeg synes at i skúlle tage og dele jeres spøgelseshistorier/overnaturlige hændelser med mig....
Jeg elsker nemlig den slags, og sluger det råt....

Jeg skriver lige min egen om lidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

mariamiss6

Aaaarh fuck! havde helt glemt denne her, jeg er for træt til at tænke, så jeg må opdatere på min egen spøgelseshistorie imorgen....

jeg går i seng.... sov godt alle sammen....

Anmeld

27. august 2009

finkedinke

mariamiss6 skriver:

Aaaarh fuck! havde helt glemt denne her, jeg er for træt til at tænke, så jeg må opdatere på min egen spøgelseshistorie imorgen....

Arrh klokken er da også alt for mange til den slags nu, så kan jeg ikke sove i nat...
Lad det endelig vente til i morgen - når jeg er alene hjemme...
måske skal jeg så bare springe tråden over i stedet.

Anmeld

28. august 2009

Guldet

mariamiss6 skriver:

Jeg elsker også at hører om spøgelses hændelser..

fortæl fortæl

Anmeld

28. august 2009

6800

Har skrevet det på en anden tråd, som handlede om det samme, men i kan da også lige få den her
 Der hvor vi boede før skete der mange ting og sager. der var det husspøgelset Henning.
1: min kæreste sad og skrev på msn med en kammerart med webcam tændt, kammeraten spørger så hvem det er der står bagved, min kæreste vender sig om og kigger og ser ingen, men kammeraten kan stadig se en ældre mand, den dag  i dag påstår han stadig at han ikke jokede...
2: vores lampe i stuen havde det med at slukke og tænde igen med det samme, eller også kunne det finde på at tænde når det var slukket, men blev ikke slukket igen.
3: har et par gange oplevet at vi var i kæleren, hvor der blev slukket på en stikkontakt i stuen, som slukker alt elektronik i hele stuen, og der var ikke andre i huset end os.
4: hunden har flere gange ligget og sovet, hvor den pludselig rejste sig op og kiggede ud til kælderskakten, og kravlede derefter under dynen. (de kloge siger, at dyr har sans for det.
5: volume (til computeren) knappen har drejet sig af sig selv, har en enkelt gang set det, og kunne se den drejede. 
7: har flere gange hørt trin på trappen
6: og en masse andre småting

Forklaring til kælderskaten: der boede et brødrepar, som kom op og sloges på trappen, den ene bror (som hed henning), faldt ned i kælederskakten og brækkede nakken og døde...
 Troede ikke på det inden jeg flyttede i det hus, det gør jeg nu og bor der ikke længere....

Anmeld

28. august 2009

mariamiss6

det var alligevel lidt vildt 6800....

nåh min historie....

Vi havde engang en hund, en stor en, mange sagde den lignede en ulv, men den var nu mest i chæfferfarver. Hunden led af hoftedysplaci, lige fra den var hvalp, og da den var 7 år gammel, kunne vi ikke længere hjælpe den med en panodil til natten (dyrlægens anvisning), hunden var begyndt at være lidt mere agressiv over for lyde, og folk i indkørslen (når den ikke kunne se dem). Hele dens familie var allerede inden 4 år aflivet pga. henholdsvis hoftedysplaci, og agressiv sindssyge. Så vi valgte at da den fik så ondt at den selv blev sur og gnaven, så måtte den aflives, det er ikke fedt at have en hund der skal smertebehandles for at leve godt. for hvor godt lever den så egentlig?

Nåh men hunden blev aflivet, i min onkels hjem, på en bondegård, og begravet der også, på en af hans folde fuld af dådyr og heste (de evige jagtmarker )
Men efter et par dage begyndte jeg at få sådna en underlig fornemmelse af, at noget hele tiden var i vejen for mig. Fornemmelsen blev stærkere og stærkere, og selv jeg aldrig rigtig så hunden, så kunne jeg bare mærke at den ligesom spærrede vejen for mig hele tiden. For eksempel når jeg skulle fra spisestuen til køkkenet, så stod den ligeom i vejen, og ville ikke lade mig komme forbi.
Det fortsatte en uges tid, og jeg fik også en dag en kraftig fornemmelse af at den truede min familie, og generelt som dagene gik, føltes det som om hunden bare stod og snerrede af mig, og truede med at angribe hele tiden.
Til sidst var jeg sådan lidt nervøs, og en dag hvor jeg var alene hjemme (skulle jo nødig beskyldes for at være sindssyg) fik den altså simpelthen en skideballe......
Jeg gav den besked på, 'at der altså var en god grund til at den blev aflivet, og at det ikke var fordi vi ikke ville have ham. jeg savnede ham, men han fik også besked på at jeg ikke ville finde mig i, at han truede hverken mig eller min familie. Jeg sagde også at han altså skulle holde op med at gå i vejen for mig, for det ville jeg heller ikke have, og at hvis han skulle være her, måtte han fandme opføre sig ordentligt'
Da jeg var færdig med at skælde ud, føltes det som om der var en stiltiende magtkamp mellem os, som om han tænkte skal hun virkelig bestemme det. Og lige efter var alle de agressive fornemmelser væk, og jeg har ikke siden følt noget som helst...

det var lidt klamt synes jeg, og jeg anede ikke om det var rigtigt eller forkert, jeg tænkte at jeg da måtte være sindssyg.... Jeg har siden fået aflivet 1 hund, og der følte jeg ingenting overhovedet...

Anmeld

28. august 2009

AnjaTherese

Det skete i et hus hvor vi boede i, i lidt over 5 år ...

- Når jeg skulle lægge mig til at sove, var der mørkt inde på mit værelse, døren var åben, og der kom lys på væggen, som kom fra gangen. Og når vi så på væggen, kunne vi se en meget tydelig skygge, der gik frem og tilbage. Men ingen var der.
- Jeg sad og lavede lektier foran min pc, og den var slukket. Så lige op, og ind i skærmen. Og så noget sort stå bag mig ca. 1-2 m. fra mig, med en kniv i hånden rettet imod mig. :O
- Så næsten hver aften skygger der gik forbi mit vindue.
- x-kæresten til min bror vidste ikke noget om alt det vi havde oplevet derinde. Men hun turde ikke være der selv. Hun følte også der var noget.
- Da vi flyttede derfra, så begyndte en lampe-skærm bare at flytte på sig. Der var ingen gennemtræk eller noget. Den flyttede hurtigere og hurtigere på sig, og stoppede, og gjorde det en gang til.
- Jeg kunne høre nogen snakke og synge, men jeg forstod ikke hvad de sagde/sang. Ingen andre hørte dem.
- Min lillebror og mor skulle rygge bilen bag, så det blev nemmere at få tingene ind i bilen. Men de kunne ikke komme bag til der de skulle, de stødte hele tiden på 'noget'. De gik ud for at kigge, men der var ingenting i vejen. De prøvede igen, med samme resultat. Og de prøvede nogen gange til. Min lillebror så i spejlet. Han kunne se en kiste bag bilen i nogen få sek. og nogen som gik fram og tilbage.
Det var så creepy, jeg glemmer det aldrig !!!!

Nu ser/hører jeg igen noget/nogen ind i mellem.

Anmeld

28. august 2009

prettybutterfly

Har skrevet det på en anden tråd, som handlede om det samme, men i kan da også lige få den her
 Der hvor vi boede før skete der mange ting og sager. der var det husspøgelset Henning.
1: min kæreste sad og skrev på msn med en kammerart med webcam tændt, kammeraten spørger så hvem det er der står bagved, min kæreste vender sig om og kigger og ser ingen, men kammeraten kan stadig se en ældre mand, den dag  i dag påstår han stadig at han ikke jokede...
2: vores lampe i stuen havde det med at slukke og tænde igen med det samme, eller også kunne det finde på at tænde når det var slukket, men blev ikke slukket igen.
3: har et par gange oplevet at vi var i kæleren, hvor der blev slukket på en stikkontakt i stuen, som slukker alt elektronik i hele stuen, og der var ikke andre i huset end os.
4: hunden har flere gange ligget og sovet, hvor den pludselig rejste sig op og kiggede ud til kælderskakten, og kravlede derefter under dynen. (de kloge siger, at dyr har sans for det.
5: volume (til computeren) knappen har drejet sig af sig selv, har en enkelt gang set det, og kunne se den drejede. 
7: har flere gange hørt trin på trappen
6: og en masse andre småting

Forklaring til kælderskaten: der boede et brødrepar, som kom op og sloges på trappen, den ene bror (som hed henning), faldt ned i kælederskakten og brækkede nakken og døde...
 Troede ikke på det inden jeg flyttede i det hus, det gør jeg nu og bor der ikke længere....

Naaj hvor uhyggeligt!!! 

Det er de andre historier herinde i øvrigt også!!!  Der er HELT sikkert mere mellem himmel og jord end vi er klar over! Ingen tvivl om det!

Anmeld

28. august 2009

AnjaTherese

Kom lige i tanker om en ting til der skete...  Vi havde fået nogle spegle op ude i gangen. 4 aflange og smale spegl, ved siden af hver andre. Den ene nat, nogle få minutter over 02:00 faldt det ene spegl ned   det samme skete natten efter, på det samme tidspunkt. Og natten efter det igen, det samme på det samme tidspunkt. Så vi tog bare det sidste spegl ned igen.

Det huset som var der engang før det hus som er der nu, kom brand i. Og da var udgangsdøren der hvor de spegl var.  
Og en mand brandt inde der. Og en brandmand....

Anmeld

28. august 2009

SAL

Brrrrr....sikke nogle mærkværdige oplevelser Jeg ved der er mere mellem vores himmel og jord! Vil gerne bidrage med én af mine oplevelse...
Jeg var på højskole i 2002 - boede på vær. 203 med en anden pige, vi havde hver vores nøgle til værelset!
En del af vores introstart på højskolen var, at vi skulle krydse en sø med tøj og hele molevitten (hvem kommer først-agtigt)...Nå, men den dag mistede jeg min nøgle til værelset! måtte over på kontoret og bed om en ny, og selvfølgelig betale Sådan var det! Den dag vi skulle hjem afleverer jeg jo så min (nye) nøgle - farvel og tak og vræææææææl.....

Et halvt år efter havde jeg så lidt nedtur, ville så gerne tilbage til den fede tid på højskolen, alle de fede mennesker - sjov og ballade - ingen forpligtelser...
En nat efter at jeg havde været i byen med min veninde kommer jeg hjem i min lejlighed...I løbet af dagen havde jeg brugt en vejviser/tlf.bog som lå på mit sofabord - ovenpå vejviseren lå sq en rukonøgle...tænkte hvad det mon var for en nøgle - vender den om - væ.203 stod der! Det var nøjagtig den samme nøgle som jeg mistede den dag i vandet! Og meget symbolsk at den lå på en vejviser - tænkte om det var et tegn til at jeg skulle afsted igen Det kom jeg aldrig! Jeg var IKKE fuld/skæv da jeg kom hjem den nat - oplevelsen sidder stadig dybt i mig - har stadig nøglen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.