Hvor meget kaffe drikker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

minførste

Jeg drikker primært koffeinfri og de sidste uger kan jeg godt komme op på 3 kopper ( Er i 28) men tidligere ville Baby kun tillade 1-2 kopper som oftest kun var halve. 

Hvis jeg er ude og har lyst til kaffe og der er kun er alm kaffe så drikker jeg også en kop  Jeg holder mig bare til de der max 3 kopper om dagen og husker at cola og nogle teer også tæller med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Muhmi

Ikke nok!!

Anmeld

19. januar 2015

Mutti2

Jeg drikker ikke kaffe, og har aldrig gjort det. Til gengæld døjer jeg MEGET med kvalme denne gang, og noget af det eneste der kan holde det nede er Cola. (DESVÆRRE) Så overlægen på sygehuset anbefalede at jeg fortsatte med at drikke Cola, når kvalmen blev for voldsom 

Jeg forsøger at holde mig fra det de fleste dage. Men når det bliver for voldsomt kan jeg drikke 3-4 glas om dagen 

Anmeld

19. januar 2015

May86

Putte-mor skriver:

Jeg drikker ikke kaffe, og har aldrig gjort det. Til gengæld døjer jeg MEGET med kvalme denne gang, og noget af det eneste der kan holde det nede er Cola. (DESVÆRRE) Så overlægen på sygehuset anbefalede at jeg fortsatte med at drikke Cola, når kvalmen blev for voldsom 

Jeg forsøger at holde mig fra det de fleste dage. Men når det bliver for voldsomt kan jeg drikke 3-4 glas om dagen 

Hehe. Lægeordineret cola 

Anmeld

19. januar 2015

lille-fisen

Mellem 1 og 3 kopper om dagen - en meget sjælden gang ingen kopper. Drikker til gengæld aldrig rigtigt sodavand eller andre koffeinholdige drikke. Men tager det egentlig ret afslappet synes jeg 

Anmeld

19. januar 2015

Happiness

Jeg drak nok 3 kopper om dagen i begge mine graviditeter (og amninger), en sjællen gang imellem 4. Drikker hurtigt 6-8 kopper normalt, så havde skåret en del ned. 

Det er min afhængighed som jeg ikke kan slippe. Smøgerne røg nemt, men min kaffe kan jeg bare ikke undværre. Og det havde jeg det fint med, og både læge og JM sagde ok til de 3 kopper dagligt. 

Anmeld

19. januar 2015

monedk

Jeg tror jeg endte på omkring 2-3 kopper om dagen da jeg var gravid.. jeg elsker virkelig også kaffe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.