Hvor meget kaffe drikker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
16 svar
1 synes godt om
19. januar 2015

Anonym trådstarter

Der er så forskellig mening om slynge man er gravid, også om kaffe. Hvor meget drikker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Der er så forskellig mening om slynge man er gravid, også om kaffe. Hvor meget drikker i? 

Da jeg var gravid drak jeg 2 kopper om dagen .. :) Nogle dage kun lige min morgen kaffe :)

Anmeld

19. januar 2015

Septemberbaby2

Jeg drikker nok 1-2 kopper om dagen, og har valgt at gå over til koffeinfri.  Jeg kan bare godt lide smagen, og så har jeg det bedst sådan. 

Anmeld

19. januar 2015

LinLin

2 kopper og måske 1 kop the 

Anmeld

19. januar 2015

May86

1-2 kopper om ugen max. Ikke anderledes end før graviditeten 

Anmeld

19. januar 2015

mor88

Anonym skriver:

2 små kopper kaffe og en kop thé

Anmeld

19. januar 2015

M (:

Anonym skriver:

Jeg drikker slet ikke kaffe og måske 1 kop te om ugen. Derudover drikker jeg måske 3-4 glas cola om ugen (dog maks 2 på en gang) 

Anmeld

19. januar 2015

AlberteSophie

Før drak jeg op til 4 kopper om dagen, nu kan jeg ikke klare lugten. Så intet kaffe her (;

Anmeld

19. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hader kaffe og the  

så det har jeg aldrig drukket..

men tilgængæld smager pepsi lidt for godt for tiden! 

Så nogle dage får jeg et par glas 

Anmeld

19. januar 2015

Bb2015

Jeg har aldrig drukket så meget kaffe så nu drikker jeg det bare slet ikke.  Får i stedet 2-3 kopper te om dagen engang imellem (ikke dagligt og faktisk sjældent ugentligt - mest hvis jeg føler mig lidt forkølet eller besøger nogen som drikker kaffe). Men synderen hos mig er cola, for jeg kan ikke helt holde mig væk fra det, så det kan jeg godt få en halv liter af om ugen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.