Min mave er usexet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

Mussepigen4

sne190810 skriver:

Hvis min kæreste blev lettere slasket, og forfalden ville jeg da heller ikke just tænde på ham. Derfor er det da ikke ensbetydende med at jeg ikke elsker ham, og ikke har lyst til at være sammen med ham til mine dages ende. 

Jeg ville, som TS's kæreste også svare ærligt, hvis min kæreste så kom og spurgte om det, som TS har spurgt sin kæreste om. Ja, jeg ville da egentlig gå så langt at sige jeg syntes han skulle begynde at tænke over hvad han puttede i munden og om vi skulle begynde at løbe lidt sammen.

Alt sammen, fordi jeg netop elsker ham :-)

Modsat ville jeg da syntes det ville være tarveligt, at gå og holde det for mig selv. For tror på at det vilæe være med til at distancen mellem os blev større og større. Det er da først her, jeg ser et problem. 

Jeg synes godt man kan sige det uden at sige man ikke ved om man stadig kan tænde på den anden. Ts har ikke fortalt om hun altid har set sådan ud eller ej?

Jeg ville helt klart hellere have afvide jeg skulle tænke over hvad jeg puttede i min mund og om vi skulle løbe nogle ture, end at få afvide jeg var usexet. 

Men der er vi jo så forskellige. Jeg svarede TS hvad jeg ville have gjort, det var nu ikke meningen det skulle blive en stor debat mellem mig og nogle andre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Synes det er en virkelig dårlig ide at komme med trusler som hun ikke har tænkt sig at gøre alvor af.. 

Han kan ikke tage det han sagde tilbage. Hvor gerne både han og du ville.. Men han kan jo heller ikke, ikke mene det, bare sådan. Selvfølgelig gør det skide ondt at du ved han har det sådan. Har du taget på, eller har din krop været som den er nu, da I mødte hinanden? Hvordan har du det selv med din krop?

Min oplevelse/opfattelse af mænd, er at de ikke ser alle de fejl vi selv kan se. De fokuserer på alt det dejlige de kan se den egenskab burde kvinder i virkeligheden forsøge at få også.. 

Har taget to kilo på siden vi mødtes, så det kan vel ikke rigtigt ses. Da vi mødtes havde jeg smidt ti kilo, så tror bare den gør lidt ekstra ondt, for tror altid den tykke pige sidder inden i og være ekstra hård ved sig selv . Det er bare når vi prøver at blive gravide og det, hvordan kommer det så til at gå i graviditeten? Men har snakket med ham, og han siger det jo ikke var pænt sagt, og han er ked Afghan har gjordt mig så ked af det, og at han jo elsker mig alligevel. 

Anmeld

19. januar 2015

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Hvis min kæreste blev lettere slasket, og forfalden ville jeg da heller ikke just tænde på ham. Derfor er det da ikke ensbetydende med at jeg ikke elsker ham, og ikke har lyst til at være sammen med ham til mine dages ende. 

Jeg ville, som TS's kæreste også svare ærligt, hvis min kæreste så kom og spurgte om det, som TS har spurgt sin kæreste om. Ja, jeg ville da egentlig gå så langt at sige jeg syntes han skulle begynde at tænke over hvad han puttede i munden og om vi skulle begynde at løbe lidt sammen.

Alt sammen, fordi jeg netop elsker ham :-)

Modsat ville jeg da syntes det ville være tarveligt, at gå og holde det for mig selv. For tror på at det vilæe være med til at distancen mellem os blev større og større. Det er da først her, jeg ser et problem. 

Jamen i har alle sammen ret. Hehe har nok taget det lidt tungere end jeg måske burde. Men stod Kongo snakkede med ham om min ansigt, så regnede ikke lige med maven kon på tale, da det ikke lige var den sandhed jeg søgte efter, eller ville vide . Man vil jo bare gerne være perfekt i sin partners øjne 

Anmeld

19. januar 2015

Sissel

Anonym skriver:

Har taget to kilo på siden vi mødtes, så det kan vel ikke rigtigt ses. Da vi mødtes havde jeg smidt ti kilo, så tror bare den gør lidt ekstra ondt, for tror altid den tykke pige sidder inden i og være ekstra hård ved sig selv . Det er bare når vi prøver at blive gravide og det, hvordan kommer det så til at gå i graviditeten? Men har snakket med ham, og han siger det jo ikke var pænt sagt, og han er ked Afghan har gjordt mig så ked af det, og at han jo elsker mig alligevel. 

En gravid mave er noget helt andet.. Der er jo en baby indeni tror ikke du behøver være bekymret over det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.