MiaP skriver:
Skulle forståes som at hun skulle tage en snak med ham om deres fremtid, hvis han ikke elsker hende som hun er. Det rimelig alvorligt hvis han allerede inden børn er i tvivl om han kan blive ved med at tænde på hende nu. Så jeg tænker da klart at man burde tale om fremtiden og om man skal være sammen, hvis han nu har det så stramt med det. Det da lidt øv for hende hvis de får børn og så er deres forhold/sexliv ellers bare død, fordi han nu synes hun er endnu mindre tilstrækkelig. Så ikke som en trusel, mere som en snak om, om de skal blive sammen hvis han har det sådan.
En ting er at han synes det. En anden ting er at sige det. og en tredje er, at det skal være et problem for dem. 
Hvis min kæreste blev lettere slasket, og forfalden ville jeg da heller ikke just tænde på ham. Derfor er det da ikke ensbetydende med at jeg ikke elsker ham, og ikke har lyst til at være sammen med ham til mine dages ende.
Jeg ville, som TS's kæreste også svare ærligt, hvis min kæreste så kom og spurgte om det, som TS har spurgt sin kæreste om. Ja, jeg ville da egentlig gå så langt at sige jeg syntes han skulle begynde at tænke over hvad han puttede i munden og om vi skulle begynde at løbe lidt sammen.
Alt sammen, fordi jeg netop elsker ham :-)
Modsat ville jeg da syntes det ville være tarveligt, at gå og holde det for mig selv. For tror på at det vilæe være med til at distancen mellem os blev større og større. Det er da først her, jeg ser et problem.
Anmeld