Min mave er usexet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
13 svar
38 synes godt om
18. januar 2015

Anonym trådstarter

Puha.. Jeg ved ikke helt Hvidbjerg vil hen med den tråd her, men er simpelthen så ked af det.. Jeg stod i går og kiggede mig i spejlet, og kiggede på min acne jeg har haft igennem set sidste halve år.. Spørger min kæreste om han aldrig mister lysten til sex med mig, fordi jeg aldrig rigtigngår med makeup mere, og har fået den acne her.. Hans svar er så at han ikke ved det.. Og så kender man jo svaret ..

så siger han kort efter at min mave jo er ret usexet. Jeg har pcos, og er æbleformet. Jeg vejer måske ti kilo for meget, og det meste sidder på maven, så vil ikke selv sige at det er så slem? Men SLAM!! Fik jeg den, når jeg står og snakker om bumser.. Og har bare tudet flere gange siden. Han har sagt undskyld for han sagde sådan.. Og så prøver han på at høre det godt med at nisse mig på maven.. Han krybbebiders mindste sige harbikke mente det sådan.. Hvordan fuck skal jeg komme mig over han siger sådan? Mister helt lysten til det babyprojekt vi har gang i, for hvis han synes det nu, hvad tænker han så ikke når jeg engang bliver gravid.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Først vil jeg lige give dig 

det aldrig sjovt at høre det.fra sin kæreste/mand.

men når det er sagt så var han jo bare ærlig og sagt det KUN pga du spurgte ham. 

Og skal det forståes at i prøver for allerførste gang at få den første barn?

Anmeld

18. januar 2015

Mussepigen4

Anonym skriver:

Puha.. Jeg ved ikke helt Hvidbjerg vil hen med den tråd her, men er simpelthen så ked af det.. Jeg stod i går og kiggede mig i spejlet, og kiggede på min acne jeg har haft igennem set sidste halve år.. Spørger min kæreste om han aldrig mister lysten til sex med mig, fordi jeg aldrig rigtigngår med makeup mere, og har fået den acne her.. Hans svar er så at han ikke ved det.. Og så kender man jo svaret ..

så siger han kort efter at min mave jo er ret usexet. Jeg har pcos, og er æbleformet. Jeg vejer måske ti kilo for meget, og det meste sidder på maven, så vil ikke selv sige at det er så slem? Men SLAM!! Fik jeg den, når jeg står og snakker om bumser.. Og har bare tudet flere gange siden. Han har sagt undskyld for han sagde sådan.. Og så prøver han på at høre det godt med at nisse mig på maven.. Han krybbebiders mindste sige harbikke mente det sådan.. Hvordan fuck skal jeg komme mig over han siger sådan? Mister helt lysten til det babyprojekt vi har gang i, for hvis han synes det nu, hvad tænker han så ikke når jeg engang bliver gravid.. 

Det bare noget man ikke kan trække tilbage. Det var virkelig tarveligt og overfladisk sagt når du står og er ked af det i forvejen. Du kan fortælle ham, at du har brug for at tænke over, om i to skal være sammen, hvis han pludselig er usikker på om han kan tænde på dig pga din maves udseende, for det er jo ikke ægte kærlighed så.

Ikke at du vil gøre alvor af det, men så han forstår hvor meget det rammer og at han ikke skal snakke sådan en anden gang. 

Anmeld

18. januar 2015

Sissel

MiaP skriver:

Det bare noget man ikke kan trække tilbage. Det var virkelig tarveligt og overfladisk sagt når du står og er ked af det i forvejen. Du kan fortælle ham, at du har brug for at tænke over, om i to skal være sammen, hvis han pludselig er usikker på om han kan tænde på dig pga din maves udseende, for det er jo ikke ægte kærlighed så.

Ikke at du vil gøre alvor af det, men så han forstår hvor meget det rammer og at han ikke skal snakke sådan en anden gang. 

Synes det er en virkelig dårlig ide at komme med trusler som hun ikke har tænkt sig at gøre alvor af.. 

Han kan ikke tage det han sagde tilbage. Hvor gerne både han og du ville.. Men han kan jo heller ikke, ikke mene det, bare sådan. Selvfølgelig gør det skide ondt at du ved han har det sådan. Har du taget på, eller har din krop været som den er nu, da I mødte hinanden? Hvordan har du det selv med din krop?

Min oplevelse/opfattelse af mænd, er at de ikke ser alle de fejl vi selv kan se. De fokuserer på alt det dejlige de kan se den egenskab burde kvinder i virkeligheden forsøge at få også.. 

Anmeld

19. januar 2015

Mussepigen4

Sissel skriver:

Synes det er en virkelig dårlig ide at komme med trusler som hun ikke har tænkt sig at gøre alvor af.. 

Han kan ikke tage det han sagde tilbage. Hvor gerne både han og du ville.. Men han kan jo heller ikke, ikke mene det, bare sådan. Selvfølgelig gør det skide ondt at du ved han har det sådan. Har du taget på, eller har din krop været som den er nu, da I mødte hinanden? Hvordan har du det selv med din krop?

Min oplevelse/opfattelse af mænd, er at de ikke ser alle de fejl vi selv kan se. De fokuserer på alt det dejlige de kan se den egenskab burde kvinder i virkeligheden forsøge at få også.. 

Skulle forståes som at hun skulle tage en snak med ham om deres fremtid, hvis han ikke elsker hende som hun er. Det rimelig alvorligt hvis han allerede inden børn er i tvivl om han kan blive ved med at tænde på hende nu. Så jeg tænker da klart at man burde tale om fremtiden og om man skal være sammen, hvis han nu har det så stramt med det. Det da lidt øv for hende hvis de får børn og så er deres forhold/sexliv ellers bare død, fordi han nu synes hun er endnu mindre tilstrækkelig. Så ikke som en trusel, mere som en snak om, om de skal blive sammen hvis han har det sådan. 

En ting er at han synes det. En anden ting er at sige det. og en tredje er, at det skal være et problem for dem. 

Anmeld

19. januar 2015

MorDk

Vi kvinder kan bare ikke tåle sandheden. Og vi er altså noget skrøbelige hvad det angår. Jeg er har selv været ret slem til at gå helt i stykker over en kommentar eller mangel på samme...

Jeg har den mening/holdning at elsker man en person så er man også ærlig. Spørger man... så må man tage det svar der kommer. Det er ikke ens betydende med at manden ikke elsker dig som du er. 

Min kæreste er altid ærlig. Dog har han lært hvornår han skal holde mund MEN beder jeg om hans mening... så får jeg den. Råt for usødet. Og ærligt så vil jeg hellere det end han lyver for ikke at gøre mig ked af det. 

min kæreste var MEGET veltrænet da vi mødtes. Efter nogle år begyndte han altså at falde af på den og lagde sig ud. Han lod skægget gro og i mine øjne så han altså ikke særlig charmerende ud. Jeg tændte ikke på ham mere MEN jeg elskede ham hverken mere eller mindre trods 5-7 kg extra på maven. Men jeg var ærlig og jeg sagde til ham at jeg ikke brød mig om at han havde taget sådan på og var blevet doven. Han ville sige det samme til mig. Og det ER kærlighed i mine øjne.

Anmeld

19. januar 2015

Milas14

Min kæreste har sagt til mig fra starten af vores forhold, at han ikke tænder på Fedme:/.. Jeg var ganske almindelig da vi lærte hinanden at kende. Her efter min graviditet mangler jeg at tabe 6 kg for at ligne mig selv igen og det sidder på maven(.. 

Han vil mig gerne, men tanken om at man i hans øjne er for tyk kan godt gøre en trist!!

Anmeld

19. januar 2015

sne190810

MiaP skriver:

Skulle forståes som at hun skulle tage en snak med ham om deres fremtid, hvis han ikke elsker hende som hun er. Det rimelig alvorligt hvis han allerede inden børn er i tvivl om han kan blive ved med at tænde på hende nu. Så jeg tænker da klart at man burde tale om fremtiden og om man skal være sammen, hvis han nu har det så stramt med det. Det da lidt øv for hende hvis de får børn og så er deres forhold/sexliv ellers bare død, fordi han nu synes hun er endnu mindre tilstrækkelig. Så ikke som en trusel, mere som en snak om, om de skal blive sammen hvis han har det sådan. 

En ting er at han synes det. En anden ting er at sige det. og en tredje er, at det skal være et problem for dem. 

Hvis min kæreste blev lettere slasket, og forfalden ville jeg da heller ikke just tænde på ham. Derfor er det da ikke ensbetydende med at jeg ikke elsker ham, og ikke har lyst til at være sammen med ham til mine dages ende. 

Jeg ville, som TS's kæreste også svare ærligt, hvis min kæreste så kom og spurgte om det, som TS har spurgt sin kæreste om. Ja, jeg ville da egentlig gå så langt at sige jeg syntes han skulle begynde at tænke over hvad han puttede i munden og om vi skulle begynde at løbe lidt sammen.

Alt sammen, fordi jeg netop elsker ham :-)

Modsat ville jeg da syntes det ville være tarveligt, at gå og holde det for mig selv. For tror på at det vilæe være med til at distancen mellem os blev større og større. Det er da først her, jeg ser et problem. 

Anmeld

19. januar 2015

MorDk

Milas14 skriver:

Min kæreste har sagt til mig fra starten af vores forhold, at han ikke tænder på Fedme:/.. Jeg var ganske almindelig da vi lærte hinanden at kende. Her efter min graviditet mangler jeg at tabe 6 kg for at ligne mig selv igen og det sidder på maven(.. 

Han vil mig gerne, men tanken om at man i hans øjne er for tyk kan godt gøre en trist!!

Kan sagtens følge dig det er ikke rart. Men et eller andet sted lærer man også at accepterer at sådan er det. Men man kan jo stadig gøre meget selv for at ændre på tingene. Der er foreskel på fedme og 3-6 kg for meget 

Anmeld

19. januar 2015

lillespir26

Tænker også det er bedre at få hans ærlige mening og du så kan ændre på tingene end at han Inter siger og bare skrider med tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.