hvor langt skal jeg give mig med hans x?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

Anonym trådstarter

Nogle der kender en god advokat til denne her slags sager? .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Anonym trådstarter

Er bare så mega frustreret over at jeg skal blive ved med at finde mig i hendes lort. Har hørt på hende svine mig til, beskylde mig for så mange ting, hive mig ind i deres sager som intet har med mig at gøre. Uden jeg på nogen som helst måde har mulighed for at forsvare mig eller sige noget som helst. For hvis hun bare hhører mig i baggrunden når de snakker i tlf så lægger hun på. Så jeg skal sidde musestille i mit eget hjem når de snakker. Har efter næsten 3 år stadig ikke set eller mødt min kærestes søn. Kun en gang hvor vi mødte dem i toget. Her nægtede hun min kæreste at sige hej til sin søn fordi jeg var der. Også selvom jeg gik væk.

Er virkelig rasende og træt af det her.

Anmeld

19. januar 2015

Leneur

Anonym skriver:

Nogle der kender en god advokat til denne her slags sager? .

Ved ikke hvor du bor henne men Rasmus Hedegaard i Odder/Aarhus er en meget kompetent advokat og han er meget bramfri og lige ud ad landevejen, så han ville på forhånd fortælle jer om det var en sag i kunne vinde eller ej. 

Min sag var så en anden end jeres men vi vandt...

Anmeld

19. januar 2015

lille-fisen

Har ikke andet at sige end at i da skal sætte en advokat på sagen - det lyder som en hel vanvittig lang sagsbehandlingstid!

iøvrig lyder hun jo skingrede sindsyg... Mildest talt - stakkels dreng altså 

Anmeld

19. januar 2015

Muffinmus

Rosa-Sofia skriver:

Jeg er lidt chokeret over, at i ikke har oplevet at statsamtet er til nogen hjælp. Det er da ikke en gyldig grund til at sabortere samværet, at man er jaloux over at ens eks har fået en ny kæreste.

Statsamtet er nogle kujoner...i 99 % af tilfældene dømmer de til fordel for moderen, også selv om hun er ustabil, flytter rundt, får nye kærester mm, og med begrundelsen at det var hende der skulle være den stabile forældre og derfor kunne faderen ikke få barnet.. Det er simpelthen SÅ uretfærdigt for nogle mænd at de står hjælpesløse tilbage fordi deres eks er en møg trunte(undskyld, men sådan er det) der lyver om alt. De ville sælge deres egen mor for at få deres vilje og ALTID på bekostning af et uskyldigt barn der så kommer til at bo hos den forkerte forælder.

Ikke alle sager det er gældende naturligvis, men kender selv flere eksempler hvor jeg IKKE har været partisk..før statsamtet tog nogle helt hen i vejret beslutninger "for barnets bedste", når alle der har kendskab til parrenes situation ved barnet bør bo hos faderen.

Undskyld jeg raser ud, men statsamtet ser på numre, ikke på personer. Lyver kvinder får de deres vilje stort set hver gang, men den kæmpende far gang på gang får af vide han ikke er god nok.

Statsamtet er for dårlige til at sørge for de regler der laves ang. samvær også overholdes.

Anmeld

19. januar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Omg, hun er rablende sindsyg ! Må jeg spørge om hvor hun kommer fra? Du spørger om hvor langt du skal gå, du skal ikke gå nogen steder! Hun bliver nød til at acceptere at du er der nu og fremover! 

Anmeld

19. januar 2015

sne190810

MariaE skriver:

Statsamtet er nogle kujoner...i 99 % af tilfældene dømmer de til fordel for moderen, også selv om hun er ustabil, flytter rundt, får nye kærester mm, og med begrundelsen at det var hende der skulle være den stabile forældre og derfor kunne faderen ikke få barnet.. Det er simpelthen SÅ uretfærdigt for nogle mænd at de står hjælpesløse tilbage fordi deres eks er en møg trunte(undskyld, men sådan er det) der lyver om alt. De ville sælge deres egen mor for at få deres vilje og ALTID på bekostning af et uskyldigt barn der så kommer til at bo hos den forkerte forælder.

Ikke alle sager det er gældende naturligvis, men kender selv flere eksempler hvor jeg IKKE har været partisk..før statsamtet tog nogle helt hen i vejret beslutninger "for barnets bedste", når alle der har kendskab til parrenes situation ved barnet bør bo hos faderen.

Undskyld jeg raser ud, men statsamtet ser på numre, ikke på personer. Lyver kvinder får de deres vilje stort set hver gang, men den kæmpende far gang på gang får af vide han ikke er god nok.

Statsamtet er for dårlige til at sørge for de regler der laves ang. samvær også overholdes.

Det er også min sørgelige erfaring. 

Der sidder en del egoistiske klaphatte til mødre derude et sted, som får mig til skamme mig over,  at være kvinde nogle gange. 

Øv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.