Rosa-Sofia skriver:
Jeg er lidt chokeret over, at i ikke har oplevet at statsamtet er til nogen hjælp. Det er da ikke en gyldig grund til at sabortere samværet, at man er jaloux over at ens eks har fået en ny kæreste.
Statsamtet er nogle kujoner...i 99 % af tilfældene dømmer de til fordel for moderen, også selv om hun er ustabil, flytter rundt, får nye kærester mm, og med begrundelsen at det var hende der skulle være den stabile forældre og derfor kunne faderen ikke få barnet
.. Det er simpelthen SÅ uretfærdigt for nogle mænd at de står hjælpesløse tilbage fordi deres eks er en møg trunte(undskyld, men sådan er det) der lyver om alt. De ville sælge deres egen mor for at få deres vilje og ALTID på bekostning af et uskyldigt barn der så kommer til at bo hos den forkerte forælder.
Ikke alle sager det er gældende naturligvis, men kender selv flere eksempler hvor jeg IKKE har været partisk..før statsamtet tog nogle helt hen i vejret beslutninger "for barnets bedste", når alle der har kendskab til parrenes situation ved barnet bør bo hos faderen.
Undskyld jeg raser ud, men statsamtet ser på numre, ikke på personer. Lyver kvinder får de deres vilje stort set hver gang, men den kæmpende far gang på gang får af vide han ikke er god nok.
Statsamtet er for dårlige til at sørge for de regler der laves ang. samvær også overholdes.
Anmeld