Min kæreste har en søn på 5 år fra tidlere forhold. Hun "snød" ham lige da de mødte hinanden og sagde hun var på p-piller menblev ggravid kort tid efter. Han finder så senere ud af at hun havde prøvet at blive gravid med sin tidligere kæreste som så ikk kunne få børn. Hun fik så fuld forældremyndighed da hun nægtede min kæreste at have adresse på sin bopæl og da barnet var 5 måneder gammelt smed hun min kæreste ud og tog den gamle kæreste som ikke kunne få børn tilbage.
Jeg mødte min kæreste ca 2 år efter de var gået fra hinanden. Der havde de allerede mange konflikter om samvær og hun forlangte at hvis han skulle se sin søn kunne han komme 5 timer hveranden weekend hvor de skulle sidde på hans værelse mens hun sad i stuen.
Da hun fandt ud af han havde mødt mig stoppede hun alt samvær. Nogle måneder senere ringede hun og inviterede ham til samvær og min kæreste sagde selvfølgeligja. Da hahan kom viste det sig at hende og kæresten var gået fra hinanden og hun spurgte om ikke de kunne lave nummer 2 hvis hun ikke sagde noget til mig. Han afviste selvfølgelig med det samme. Hun prøvede så flere gange at overtale ham og da det ikke lykkedes stoppede hun samværet igen.
Efter ca 4 måneder ringede hun så og var "forvirret". Hun ville pludselig have min kæreste tilbage. Da han afviste hende begyndte hun at ringe dagligt til mig og råbe luder og lægge på igen.
Vi tog for tredje gang til statsforvaltningen. (De havde ikke været til meget hjælp tidligere men vi prøvede igen) . Hun blev selvfølgelig rasende og erklærede krig imod os, hvilket jo er dybt latterligt! Statsforvaltningen besluttede så til mødet at de skulle mødes offentlige steder ved samvær da hun ikke ville lade min kæreste være alene med sin søn og min kæreste ville ikke være hos hende. HHendes begrundelse var at min kæreste ville bortføre deres søn men i telefonen indrømmede hun overfor ham at jeg var problemet. Hun ville ikke have jeg skulle i nærheden af hendes søn.
I ca et halvt år mødtes de så på en legeplads et par timer hveranden weekend. Min kæreste fortalte så at jeg var gravid og spurgte om ikke børnene måtte møde hinanden når jeg havde født. Hendes reaktion var at gå derfra med sin søn uden han fik lov at sige farvel til sin far.
Min kæreste ringede så til hende konstant igennem en måneds tid og til sidst tog hun den så. Hun beskyldte ham for at have forladt sin familie til fordel for en kristen (hun er i perioder muslim og andre perioder er hun ikke). Nu fik han jo en ny søn så han kunne ligeså godt glemme den første. Jeg var bare en luder der stjal andres mænd ogjeg var ikke engang muslim og det ville min søn sikkert heller ikke vvære. Sindssyge ting hun fik sagt.
Da han ringede igen efter et par uger gik hun med til de mødtes på legepladsen somfør. Her sspurgte hun så pludseligt om hende og drengen måtte komme her når jeg havde født så han kunne se sin lillebror. Men hun skulle med. Jeg sagde ja for børnenes skyld.
Vi lavede så en aftale for 4 weekender siden. Hun aflyste. Derefter tog hun ikke sin tlf i to uger og sidste weekend spurgte hun så om vi kunne idag og vi sagde ja. Hun tog så igen ikke sin tlf. Til sidst skrev min kæreste og truede med statsforvaltningen igen hvis ikke hun ville samarbejde. Hun er så nu gået med til at de kommer på søndag men hun skal med.
Sidst jeg blev gravid for to år siden truede hun med at ville sparke mig i maven og stikke af ud af Danmark. Mistede desværre barnet men er stadig rasende over hendes ord.
Jeg vil så gerne lade de to drenge møde hinanden og opbygge et forhold men har det virkelig svært med at skulle have hende ind i mit hjem. Hvor meget længere skal jeg give mig? Er det kun mig det synes hun er skingrende sindssyg?
Meget lang beretning. Hvis du er nået hertilvil jeg gerne høre din mening