9/5 eller 7/7?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

Røverdatter

Jeg ville holde mig til 9/5 ordningen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

MorT3Banditter

Demosan skriver:

Det er jo svært.... For egentlig kunne man være fræk og sige, jamen hvorfor kunne børnene så ikke være hos deres far fast og så hver anden weekend hos dig... Det er bare rigtig svært at finde en løsning hvor alle er tilfredse, det finder man nok aldrig helt. 

Det kan du have helt ret i. 

Men jeg syns selvfølgelig selv at de ville få det bedre hos deres mor af mange årsager. 

Anmeld

19. januar 2015

FruK

NNL skriver:

Jeg er selv 7/7 delebarn, og ville på ingen måde ønske at mine forældre havde gjort det anderledes. Kan slet ikke forestille mig hvordan mit forhold til min far havde været, hvis jeg ikke havde haft en hverdag sammen med ham. De boede i samme by, med børnehave og skole lige i midten og har ALTID kunnet tale sammen. Jeg er lykkelig for at de kan være i samme rum og endda hygge sig sammen, sammen med deres nye partnere.

Men kan man ikke tale ordentligt sammen om bl.a. regler, tøj og dagligdagsting for børnene, vil jeg ikke anbefale det.

Og det har været en kæmpe fordel at de har boet så tæt på hinanden, så min vennekreds ikke var opdelt.

Det var blot min erfaring - skulle min mand og jeg gå fra hinanden, ville det foregå på samme måde med en 7/7 ordning!!

Åh, hvor dejligt at høre positive erfaringer fra en der rent faktisk har prøvet det! 

Tak - er vant til at høre at det er SÅ synd for børnene osv, trods det at mit eget barn ser ud til at trives med 7/7.

Håber min søn en dag vil sige som dig!

Anmeld

19. januar 2015

FruK

Jeg har selv en søn i 7/7 (som trives med det!). Men vi bor tæt på hinanden og har et super godt samarbejde. En af de vigtige ting for os, er at vi begge bor tæt på skolekammeraterne.

Jeg ville have svært ved at forestille mig at have samme ordning, hvis en af os boede længere væk. Men I får vel de samme udfordringer med 9/5 - forskellen er ikke så stor...?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.