Opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

Blop2

B&J skriver:

I nat sad jeg sådan her  fordi min søn på næsten 5år har gjorde det samme som din søn i nat og han har ikke været syg løbe næse eller noget det kom bare ude af den blå..... Det er også kun lidt væske og ikke andet

Her har der ikke været opkast siden igår kl. 20.30. 

Jeg klosede hans hoved op med et par ekstra puder, det var som om det gav lidt ro (aner ikke hvorfor).

Han går stadig og tager sig lidt til maven, men man kan jo godt have ondt når man har brugt kræfter på at kaste ingenting op.

Han har lige spist en bolle og en halv franskbrød, så her ser vi tiden an hvad lægen angår tror jeg.

Tror det er noget mave virus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

B&J

Blop2 skriver:

Her har der ikke været opkast siden igår kl. 20.30. 

Jeg klosede hans hoved op med et par ekstra puder, det var som om det gav lidt ro (aner ikke hvorfor).

Han går stadig og tager sig lidt til maven, men man kan jo godt have ondt når man har brugt kræfter på at kaste ingenting op.

Han har lige spist en bolle og en halv franskbrød, så her ser vi tiden an hvad lægen angår tror jeg.

Tror det er noget mave virus...

Vores har dog fået feber nu og har kun spist en halv bolle 

Anmeld

19. januar 2015

Blop2

B&J skriver:

Vores har dog fået feber nu og har kun spist en halv bolle 

God bedring med ham...

her ser det ud til, hvis alt fortsætter som nu, at han godt kan komme i børnehave imorgen.

Anmeld

19. januar 2015

B&J

Blop2 skriver:

God bedring med ham...

her ser det ud til, hvis alt fortsætter som nu, at han godt kan komme i børnehave imorgen.

Ej hvor dejligt og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.