Opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
13 svar
5 synes godt om
18. januar 2015

Blop2

Min søn på 3 år har vågnet 2 gange i løbet af natten og kastet op.

Det var bare en omgang slim - spyt agtigt omgang. Første gang en ok klar og anden gang meget lidt. 

Er det normalt, at der slet ikke er mad i det?

Skal lige siges at han hverken er forkølet eller hoster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Bshizzle

Blop2 skriver:

Min søn på 3 år har vågnet 2 gange i løbet af natten og kastet op.

Det var bare en omgang slim - spyt agtigt omgang. Første gang en ok klar og anden gang meget lidt. 

Er det normalt, at der slet ikke er mad i det?

Skal lige siges at han hverken er forkølet eller hoster.

Der behøver ikke være mad der kommer med op ved opkast 

Din søn har nok ondt i maven ? 

Kan osse være han har haft en klam drøm, som han er blevet dårlig af. 

Bare sørg for at holde øje med ham og evt ha en spand, klud, håndklæder mm klar vis han blir mere dårlig 

God bedring med ham.. 

Anmeld

18. januar 2015

Blop2

Bshizzle skriver:

Der behøver ikke være mad der kommer med op ved opkast 

Din søn har nok ondt i maven ? 

Kan osse være han har haft en klam drøm, som han er blevet dårlig af. 

Bare sørg for at holde øje med ham og evt ha en spand, klud, håndklæder mm klar vis han blir mere dårlig 

God bedring med ham.. 

Han siger i hvert fald, at han fik ondt i maven.

Jeg syntes bare altid det plejer at være aftensmaden der kommer op, og ikke bare noget snot, slim, spyt agtigt. 

Han har før kastet sådan noget op, men det har nemlig været i forbindelse med forkælelse og hoste. Men han er slet ikke forkølet.

Anmeld

18. januar 2015

S*DD

Blop2 skriver:

Han siger i hvert fald, at han fik ondt i maven.

Jeg syntes bare altid det plejer at være aftensmaden der kommer op, og ikke bare noget snot, slim, spyt agtigt. 

Han har før kastet sådan noget op, men det har nemlig været i forbindelse med forkælelse og hoste. Men han er slet ikke forkølet.

I den institution jeg arbejder i, er der sygdom i omløb med opkast. Her forleden sendte vi 8 børn hjem på en dag, med opkast. 

Anmeld

18. januar 2015

Blop2

Han kastede op igen, da han sov til middag og var skidt bagefter.

Der gik en halv times tid så var han fuldstændig sig selv, stormede rundt, legede og spiste lidt. 

Nu det blevet aften og han klager over ondt i maven i venstre side, er død træt men har ikke kastet op siden middag.

Vil ikke spise noget bare putte i mor og fars seng.

Anmeld

18. januar 2015

B&J

Jeg ville kontakte lægen i morgen... Jeg kan ikke sige hvad det er men self kan det være en virus 

Anmeld

18. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Blop2 skriver:

Han kastede op igen, da han sov til middag og var skidt bagefter.

Der gik en halv times tid så var han fuldstændig sig selv, stormede rundt, legede og spiste lidt. 

Nu det blevet aften og han klager over ondt i maven i venstre side, er død træt men har ikke kastet op siden middag.

Vil ikke spise noget bare putte i mor og fars seng.

Det lyder til at din søn har fået en mavevirus, det er der meget af i omløb lige pt.

God bedring med ham

Anmeld

18. januar 2015

Blop2

Mom skriver:

Det lyder til at din søn har fået en mavevirus, det er der meget af i omløb lige pt.

God bedring med ham

Han er os startet i børnehave i december, så slæber de jo alt muligt med hjem. 

Han er i hvert fald ikke på toppen, men kaster indtil videre kun op når han sover og ikke i løbet af dagen. Ja, og så er det jo kun spyt/slim der kommer op.

Anmeld

19. januar 2015

B&J

I nat sad jeg sådan her  fordi min søn på næsten 5år har gjorde det samme som din søn i nat og han har ikke været syg løbe næse eller noget det kom bare ude af den blå..... Det er også kun lidt væske og ikke andet

Anmeld

19. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
B&J skriver:

I nat sad jeg sådan her  fordi min søn på næsten 5år har gjorde det samme som din søn i nat og han har ikke været syg løbe næse eller noget det kom bare ude af den blå..... Det er også kun lidt væske og ikke andet

Det må være noget virus der køre rundt. Min dreng har gjort det samme i nat. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.