Nåle-skræk & æg-udtagning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

*Agnete*

Jeg har også totalt nåle skræk i form af alle nåle .

venflon var jeg virkelig bange for men den blev lagt i albuebøjningen og gjorde slet ikke ondt.!

lokalbedøvele i skede syntes jeg sku spændte og gjorde ondt . Da de skulle stikke kanyle ind og suge æg var det knap så slemt , og jeg kunne følge med på skærmen . 

Jeg var mere bekymret bagefter for evt blødning i bughulen

Desværre var der kun 2 æg og de blev ikke befrugtet . 

Held og lykke til jer ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Anonym trådstarter

*Agnete* skriver:

Jeg har også totalt nåle skræk i form af alle nåle .

venflon var jeg virkelig bange for men den blev lagt i albuebøjningen og gjorde slet ikke ondt.!

lokalbedøvele i skede syntes jeg sku spændte og gjorde ondt . Da de skulle stikke kanyle ind og suge æg var det knap så slemt , og jeg kunne følge med på skærmen . 

Jeg var mere bekymret bagefter for evt blødning i bughulen

Desværre var der kun 2 æg og de blev ikke befrugtet . 

Held og lykke til jer ! 

Det er jeg da ked af

Puha ja, men der er selvfølgelig ikke to der er ens, håber bare det vil lykkes for os i første forsøg med ægudtagningen - de sidste to år føles som en egivhed! 

Håber også det lykkes for jer i næste forsøg! 

Anmeld

19. januar 2015

Anonym trådstarter

lenemor77 skriver:

Jeg fik beroligende inden, morfin under og smertestillende bagefter. Var overraskende frisk bagefter og fik lov at tage hjem før tid. Jeg sov dog resten af dagen væk. Var på arbejde dagen efter. Jeg bryder mig ikke om at være helt væk ved lokalbedøvelse, så jeg meget lidt morfin - jeg kan bedre klare smerten. Men mit klare indtryk var, at jeg kunne få så det passede mig... Held og lykke

Okay Sygeplejesken lød nu også til det ikke var noget problem, vi skulle bare snakke om når vi kom tættere på! Så skal måske bare sige ja tak til det beroligende også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.