UnderCover37 skriver:
Her er en letforstålig og velskrevet artikel fra nordsjællandshospitaler om fænomenet
TS det er fint du får tjekket op på det men husk lige at hvis du ikke er blevet kontaktet kan det bestemt tænkes at man mener at det ikke er nødvendigt med et efterbehandlingsforløb eller kontroller / at skulle vente med en evt ny graviditet.
Håber jeres ønske om en dejlig baby snart går i opfyldelse! 
Tak, det håber jeg også
Det der pt frustrerer mig lidt er, at jeg føler mig halvt gravid. Jeg har underlige stik og murren i underlivet, som jeg normalt ikke har. Jeg har skarpere lugtesans og så svinger mit humør. Sagde til min læge i tlf. at det var frustrerende... Hun forstår mig heldigvis godt, og nu glæder jeg mig bare til at få svar på blodprøven i morgen. Håber den er helt i 0, så jeg kan få taget lidt af presset i mit hoved væk.
Prøver at fokusere på noget andet, og plaget manden for at få en hund. Har haft hund næsten hele mit liv, og savner det så meget... Det ville være dejligt med lidt mere end job, min datter, hestene og gården at tænke på... Et eller andet lille og nuttet at knuselske
Vored fælles vennepar har tid til KS i dag - så det stikker også lidt til mig
Anmeld