Partiel mola graviditet...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

Linkaa

Meandu skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå. Det er bare ikke i orden. Du må ringe til din læge og snakke med ham/hende om hvornår i kan gå i gang igen. Det er da godt nok træls. 

Skal til blodprøve på onsdag, fordi jeg troede jeg havde en SA til nytår. For 14 dage siden var tallet på 5, og jeg ved nu ikke om det til nytår var noget mola Heldigvis arbejder min svigermor i lægehuset, så hun vil bede en læge kigge det igennem og ringe til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå at du bliver vred og frustreret over den manglende vejledning fra hospitalet. Jeg håber at du snart er ovenpå igen. 

...Til en uerfaren på dette område, er der måske nogen som kan opklare: hvad er en mola-graviditet?

Anmeld

19. januar 2015

UnderCover37

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå at du bliver vred og frustreret over den manglende vejledning fra hospitalet. Jeg håber at du snart er ovenpå igen. 

...Til en uerfaren på dette område, er der måske nogen som kan opklare: hvad er en mola-graviditet?

Her er en letforstålig og velskrevet artikel fra nordsjællandshospitaler om fænomenet

TS det er fint du får tjekket op på det men husk lige at hvis du ikke er blevet kontaktet kan det bestemt tænkes at man mener at det ikke er nødvendigt med et efterbehandlingsforløb eller kontroller / at skulle vente med en evt ny graviditet.

Håber jeres ønske om en dejlig baby snart går i opfyldelse! 

Anmeld

19. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

UnderCover37 skriver:

Her er en letforstålig og velskrevet artikel fra nordsjællandshospitaler om fænomenet

TS det er fint du får tjekket op på det men husk lige at hvis du ikke er blevet kontaktet kan det bestemt tænkes at man mener at det ikke er nødvendigt med et efterbehandlingsforløb eller kontroller / at skulle vente med en evt ny graviditet.

Tak - meget brugbart! 

Anmeld

19. januar 2015

Linkaa

Min læge har ringet og fortalt at hun har rykket Hillerød for kontakt til mig. Og at hun bestemt heller ikke mente det var fair behandling. 

Eksperten Tina her på baby.dk har anbefalet mig at kontakte overlægen med mit forløb, for at finde ud af om der skal klages... 

Uanset, så er jeg frustreret og jeg ville ønske det var en "alm." abort

Anmeld

20. januar 2015

Linkaa

UnderCover37 skriver:

Tak, det håber jeg også

Det der pt frustrerer mig lidt er, at jeg føler mig halvt gravid. Jeg har underlige stik og murren i underlivet, som jeg normalt ikke har. Jeg har skarpere lugtesans og så svinger mit humør. Sagde til min læge i tlf. at det var frustrerende... Hun forstår mig heldigvis godt, og nu glæder jeg mig bare til at få svar på blodprøven i morgen. Håber den er helt i 0, så jeg kan få taget lidt af presset i mit hoved væk.

Prøver at fokusere på noget andet, og plaget manden for at få en hund. Har haft hund næsten hele mit liv, og savner det så meget... Det ville være dejligt med lidt mere end job, min datter, hestene og gården at tænke på... Et eller andet lille og nuttet at knuselske

Vored fælles vennepar har tid til KS i dag - så det stikker også lidt til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.