Tøjvalg konfirmation - hjælp til sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg er enig med ekspedienten. Jeg synes ikke skoene passer til strømpebukser, men flotte er de da 

det er i øvrigt et super fint sæt tøj du har købt og klæder din figur godt. Jeg ville dog vælge nogle strømpebukser uden mønster da de tager alt for meget fokus og det er ærgeligt når nu tøjet er så fint 

mht. sko vil jeg foreslå ballerinaer, pæne sorte støvler eller lignende. 

Tak skal du have  Ekspedienten har ikke set disse sko, hun nævnte blot at man ikke brugte strømpebukser i sko uden snude. Spurgte nemlig til hvilken sko jeg evt kunne have på Har aldrig haft denne type tøj på før så er på bar bund. Er desværre ikke til hverken ballerina eller fine sko Så overvejer at finde andet tøj. Har købt alm sorte strømpebukser og disse, hoppede blot i dem . Men ja sorte er nok bedre dertil  Er jeg nok også mere til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

GUSO

Hvad med et par støvletter?? Det syntes jeg er super smart til kjole, og mht strømpebukserne er jeg enig med de andre de skal være ensfarvede ellers stjæler de fokus fra den smukke kjole som iøvrigt klæder dig super godt  

Anmeld

16. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tak skal du have  Ekspedienten har ikke set disse sko, hun nævnte blot at man ikke brugte strømpebukser i sko uden snude. Spurgte nemlig til hvilken sko jeg evt kunne have på Har aldrig haft denne type tøj på før så er på bar bund. Er desværre ikke til hverken ballerina eller fine sko Så overvejer at finde andet tøj. Har købt alm sorte strømpebukser og disse, hoppede blot i dem . Men ja sorte er nok bedre dertil  Er jeg nok også mere til.

Det er ellers noget rigtig fint tøj, mem du skal have det på du føler dig tilpas i. Et par sorte jeans, en sød top evt. med blonder og en blazer ser lige så fint ud som en kjole kan gøre. 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det er ellers noget rigtig fint tøj, mem du skal have det på du føler dig tilpas i. Et par sorte jeans, en sød top evt. med blonder og en blazer ser lige så fint ud som en kjole kan gøre. 

Jeg føler mig meget tilpas i tøjet , problemet er skoene  kan simpelthen ikke gå i støvler med hæl , og ballerina tiltaler mig ikke lige . Så der er jeg på bar bund . 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hvad med et par støvletter?? Det syntes jeg er super smart til kjole, og mht strømpebukserne er jeg enig med de andre de skal være ensfarvede ellers stjæler de fokus fra den smukke kjole som iøvrigt klæder dig super godt  

Må indrømme jeg ikke lige ved hvad støvletter er  mit sko udvalg begrænser sig til praktiske sko - Nike sko , converse , vinterstøvler . Har købt sorte strømpebukser  og tak er overrasket for syntes selv den er pæn 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Har et par ala disse blot i brune , vildt gode og have på . 

Måske sorte kunne bruges i samme stil ? De er selvfølgelig ikke fine , fine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2015

Morgensol

Anonym skriver:

De ville helt klart godt kunne gå! Men støvler med langt skaft ville også kunne gå.

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

De ville helt klart godt kunne gå! Men støvler med langt skaft ville også kunne gå.

Ok tak   Så har jeg et par i baghovedet , ville være ked af at købe nogle jeg ikke får brugt . Men et Par i sorte samme stil ville jeg nok få brugt . Overvejer også sorte sneakers 

Anmeld

16. januar 2015

Klumpe-dumpe

Det er rigtig fint det tøj og klæder dig godt. 

Jeg synes disse små støvler vil være søde dertil 

http://m.zalando.dk/anna-field-ankelstovler-black-an611n033-q11.html

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Det er rigtig fint det tøj og klæder dig godt. 

Jeg synes disse små støvler vil være søde dertil 

http://m.zalando.dk/anna-field-ankelstovler-black-an611n033-q11.html

Tak skal du have  de er også fine , må lige kikke inde på den side  Tak .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.