Tøjvalg konfirmation - hjælp til sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Du kan sagtens have de sko på - men så ville jeg vælge bare ben eller ensfarvede under (:

Eller bare ben og ensfarvede til et par ballerinaer! Det er min foretrukne når jeg ikke kan holde til at gå med stilletter men super fin kjole! 

Bare ben dur ikke , så varmt tvivler jeg på der er midt april. Håber  købte både disse og ensfarvet sorte, prøvede blot dem med mønster på. Er ikke meget til ballerina sko bliver nok et svært projekt .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ja de er flotte nok, ekspedienten sagde da jeg købte kjolen, at åbne sko ikke duede til strømpe bukser ?? Derfor jeg ville kikke efter andre 

hvad med de der strømpebukser uden fødder?? eller hedder de Tights?? jeg synes det ser meget godt ud.

Det kan jo også være dagen bliver varm?

Anmeld

16. januar 2015

Pigent

Anonym skriver:

Tak, syntes også det ser ok ud er ikke til kjoler men vil gerne være pæn den dag . Ens farvet sorte ? Købte begge dele, men prøvede disse på. Halskæde er planen skal bare finde en 

Et par ballarina med en lille rem hen over fod sidder bedre fast end en almindelig ballarina 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvad med de der strømpebukser uden fødder?? eller hedder de Tights?? jeg synes det ser meget godt ud.

Det kan jo også være dagen bliver varm?

Det ved jeg ikke  ikke noget jeg går i normalt så en hel ny verden jeg bevæger mig ud i . Er jeans pige og til kondisko men lige denne dag ville jeg gerne være pænere . Er bare bange for at bare tær bliver for koldt - er en frosenpind . Tør ikke stole på godt vejr men håber

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Et par ballarina med en lille rem hen over fod sidder bedre fast end en almindelig ballarina 

Må prøve at kikke på den type sko. 

Anmeld

16. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke  ikke noget jeg går i normalt så en hel ny verden jeg bevæger mig ud i . Er jeans pige og til kondisko men lige denne dag ville jeg gerne være pænere . Er bare bange for at bare tær bliver for koldt - er en frosenpind . Tør ikke stole på godt vejr men håber

jeg er også jeans og kondisko pige....

hvad med hudfarvede strømpebukser??

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

jeg er også jeans og kondisko pige....

hvad med hudfarvede strømpebukser??

Det har jeg slet ikke tænkt . Ekspedienten nævnte sorte eller blå så tog sorte da det var det der lige var 

Anmeld

16. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det har jeg slet ikke tænkt . Ekspedienten nævnte sorte eller blå så tog sorte da det var det der lige var 

prøv det, og se hvordan det ser ud eller nylonsstrømper(som du også kan få i hudfarvet/gennemsigtige)

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

prøv det, og se hvordan det ser ud eller nylonsstrømper(som du også kan få i hudfarvet/gennemsigtige)

Tænker at farven på strømpe bukser ikke er afgørende, problemet ligger i at finde nogle sko jeg kan bruge til ser lidt sort ud 

Anmeld

16. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er enig med ekspedienten. Jeg synes ikke skoene passer til strømpebukser, men flotte er de da 

det er i øvrigt et super fint sæt tøj du har købt og klæder din figur godt. Jeg ville dog vælge nogle strømpebukser uden mønster da de tager alt for meget fokus og det er ærgeligt når nu tøjet er så fint 

mht. sko vil jeg foreslå ballerinaer, pæne sorte støvler eller lignende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.