Tablet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

mor88

Wampires skriver:

Ja det er en helt ny verden for os...

Vi ville gerne købe en tablet til sønnen på 3 år men aner slet ikke hvad vi skal kigge efter...

Hvad str harddisk skal man bruge som minimum???

er der nogle der er bedre børne-egnet end andre???

f.eks. noget med blokering af internetadgang hvis han spiller spil...

ekstra stødabsorberende er meget vigtig da jeg også selv er en klummer med ikke at tabe ting...

Så vil meget gerne høre personlige erfaringer

For kan sikkert sagtens finde tonsvis af upersonlige anmeldelser på alle mulige tablets men er aldrig helt sikker på om det er ærlige mennesker der sidder og skriver det eller om det er en købt anmeldelse

Ipad mini   Og så købe et ekstra beskyttende/stødabsorberende cover til  

Vores har børnevenlige spil på sin, og så er alt blokeret med kode. Hun ved så også nøjagtig selv, hvor/hvad hun skal trykke på  Der er aldrig noget med den, den fungerer bare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Okay...

Så er vi igang med seriøst at kigge...

Men damn det er svært at overskue hvor stor en forskel de forskellige specifikationer vil gøre i forhold til hvad sønnen vil bruge den til...

Nogen der ved til om der er meget stor forskel på en 1,2 og en 1,9 processor i forhold til at køre diverse spil....????

og hvad er et MicroSDXC kort????

Eller en MHL (11 pin Micro USB)????

åhh synes stadig det er svært at overskue...

men det er nu vi ved at vi har pengene til det... børnepengene skal bruges på det...

Det vil være et rigtig godt redskab til alt det nye der skal ske i hans liv... og en god måde at kunne aktivere ham og snakke med ham og spille med ham og en masse andre ting...

Så nogen computerkloge mennesker der lige kan besvare ovenstående på almindeligt dansk ville jeg være evig taknemmelig

og måske give fif om der er andet jeg skal være opmærksom på

har fundet frem til at vi skal satse på mest mAh for at batteriet holder mest tid

Og kender til Megapixel fra mit digikam

Anmeld

28. januar 2015

Wampires

Så fik vi købt en

Imorgen skal bruges på at sætte den op så sønnike får den når han har sovet lur og bare kan bruge den

Anmeld

28. januar 2015

Chevro

Personligt elsker jeg Apples produkter, da alle vores ting kører over det samme, og vi deler alting. Alle de spil jeg køber på min telefon ligger pr automatik på ipaden to min efter. Og hvis det er spil min søn ikke kan bruge/ skal bruge, sletter jeg dem bare på ipaden

dog synes jeg ud fra en brugerflade at ipaden er meget brugervenlig, min søn er lige begyndt at bruge min iPad - som jeg har haft til at ligge i skuffen uden at bruge den de sidste par år 

Han er 2 1/2, og elsker puslespil og er ret dygtig til det - så det er fedt man kan loade 100 forskellige og betale lidt for dem man sys er noget ved,  Er normalt ikke til at børn skal bruge den slags, men kan se og mærke på min søn at han pludselig er god til en masse tal og bogstaver. Så han får mere ud af den end jeg selv regnede med 

Anmeld

29. januar 2015

Wampires

Okay er der nogen med Smasung Galaxy tablets der kan forklare mig hvordan jeg sætter børnetilstanden op???

Kan slet ikke få den til at vise ikonet nogen steder andet end under programmer...

men kan ikke gå ind i det eller noget...

Anmeld

29. januar 2015

Wampires

Lige meget �� min fantastiske kæreste brugte alt sit overskud på at få det til at virke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.