Tøjstempel? Go eller no-go

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
MariaE skriver:

hvis tøjet ikke skal sælges videre er det knald godt... Min ene veninde havde det og var så glad for det. Vores børns tøj sælges videre bagefter hvis ikke de kan arve det fra hinanden, så her er stempler no to. Kan ikke rigtigt sælge det med stempler i desværre.

Seriøst? Går folk op i om der er navn i? Alt overtøj jeg har købt brugt har der været navn i, jeg streger det da bare over og skriver mit barns navn Nedenunder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg skriver det bare med en permanent tusch. Hvorfor alt det bøvl med at sy mærker i og købe stempler? 

Anmeld

16. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor11 skriver:

Seriøst? Går folk op i om der er navn i? Alt overtøj jeg har købt brugt har der været navn i, jeg streger det da bare over og skriver mit barns navn Nedenunder  

Jeg både sælger og køber tøj - og der er også navn i. Det er fuldstændig ligeyldig i min optik

Anmeld

16. januar 2015

Soffy27

Jeg køber tekstil tusser i Føtex og skriver navn i nakken på tøjet. Har prøvet før med dem man stryger på, men de gik hurtigt løs i siderne og fladt sidenhen helt af. 

Tekstil tusserne holder derimod, og herhjemme bliver der vasket tøj i døgndrift  

Anmeld

16. januar 2015

hmg86

Som pædagog vil jeg bare lige sige tusind tak.. hvor er det bare dejligt at du tænker på det ��

Anmeld

16. januar 2015

Kløver

Vi er rigtig glade for vores tøjstempel men vi har oveni også navnelapper til bla lyst tøj og overtøj og lignende og sko hvir stemplet kan være svært  

Anmeld

16. januar 2015

2babygirls

esiuol22 skriver:

så ville jeg klage for vi kører stadig på første stempel og har brugt det i 2 år og er ikke udtørret. der var en ekstra med i pakken vi købte og den er ikke kommet i brug i nu.  

Vildt nok.. tror jeg har købt 3 siden den første, og de er udtørret efter få måneder.

Har købt ved babygear.dk

Hvor er dine fra?

Anmeld

16. januar 2015

2babygirls

sommerbarn<3 skriver:

Mit er 2 og et halvt år gammelt, ikke tørret ud og virker upåklageligt. 

Tror jeg skal klage. Har købt 3 ekstra stempler inden for 1 år, og de tørrer ud efter få måneder.

Hvor er dine fra?

Anmeld

16. januar 2015

esiuol22

2babygirls skriver:

Vildt nok.. tror jeg har købt 3 siden den første, og de er udtørret efter få måneder.

Har købt ved babygear.dk

Hvor er dine fra?

Jeg kan ikke lige huske hvorigennem vi købte, men er magen til den de har på babyger.dk http://www.babygear.dk/tojstempel-navnestempel-navn-toj-1187.html?___SID=U vi har den i kassen når vi ikke stempler kan se der er to ekstra puder med men den første virker fint i nu.

Tænker om den ville tørrer ud hvis den ikke ligger i æsken eller lukket pose. Syntes da du kan prøve at hører om du kan få byttet eller om de mener den kun skal kunne virke kort tid.

Anmeld

16. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
2babygirls skriver:

Tror jeg skal klage. Har købt 3 ekstra stempler inden for 1 år, og de tørrer ud efter få måneder.

Hvor er dine fra?

Kan ikke huske hvem de er fra, de er købt på trendsales.

kunne godt lyde som om du skulle klage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.