Tøjstempel? Go eller no-go

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
22 svar
16 synes godt om
15. januar 2015

Sujan

har tænkt på at bestille sådan et tøjstempel med navn nu min datter skal starte i børnehave og der skal navn i alting..

men er de gode eller spild af penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

esiuol22

Jeg er super glad for våres, men sad også for en del år og syede de forbistrede mærker i tøjet så helt klat et ja fra mig, og overhovet ikke spildte penge

Anmeld

16. januar 2015

Noahmor

Sujan skriver:

har tænkt på at bestille sådan et tøjstempel med navn nu min datter skal starte i børnehave og der skal navn i alting..

Jeg har købt nogle klistermærker med navn istedet. De holder supergodt, hvis man følger anvisningen. Har købt hos navnelapper.dk. Ved ikke om der er andre der sælger dem

Anmeld

16. januar 2015

2babygirls

Sujan skriver:

No Go.... Stemplet tørre hurtigt ud 

Anmeld

16. januar 2015

MHB

Vi har købt et tøjstempel i Harald Nyborg til omkring 35 kr og det er guld værd. Man kan selv skrive det der skal stå, på navne og telefonnummer hvis det er og der er to stempelpuder med. Vi har brugt vores i omkring et år og har stadig den først stempelpude i! 

Anmeld

16. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg køber en tekstilpen hos boghandleren som er beregnet til, at skrive i tøj med. Den koster ca. 30 kr og holder super godt

Anmeld

16. januar 2015

esiuol22

2babygirls skriver:

så ville jeg klage for vi kører stadig på første stempel og har brugt det i 2 år og er ikke udtørret. der var en ekstra med i pakken vi købte og den er ikke kommet i brug i nu.  

Anmeld

16. januar 2015

Muffinmus

hvis tøjet ikke skal sælges videre er det knald godt... Min ene veninde havde det og var så glad for det. Vores børns tøj sælges videre bagefter hvis ikke de kan arve det fra hinanden, så her er stempler no to. Kan ikke rigtigt sælge det med stempler i desværre.

Anmeld

16. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Sujan skriver:

så meget go! Det er så nemt lige at stemple i, i stedet for at stå og bakse med at skrive i tøj som rykker sig rundt på bordet.

Anmeld

16. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
2babygirls skriver:

Mit er 2 og et halvt år gammelt, ikke tørret ud og virker upåklageligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.