Tidsforløb fra henvisning til modtagelse af brev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2015

Anonym trådstarter

SabrinaSkov skriver:

Inde på sundhed.dk finder du din ejournal  

Jeg fik den første foretaget i torsdags. Der gik ca en måned fra jeg fik brev til jeg havde tid, det passede med det var hen over julen så der var juleferie. Der gik en uge fra jeg havde været til samtale til jeg fik foretaget mini hystoskopi og skal nu vente på min mens før jeg kan få foretaget den anden da det skal gøres indenfor 12 dage. 

Jeg er enlig og har pco og har prøvet et stykke tid. Jeg var ved Maigaard i Århus først og prøvede 3 forsøg der som ikke lykkedes og valgte derfor og prøve det offentlige hvor jeg ikke har prøvet et forsøg endnu. Hvis tiden ikke passer ringer man bare og ændrer det så det passer ind  

Tak for dine svar. Har nu været inde og se min ejournal. Der der ikke noget notat om videre henvisning eller notat fra min PCO scanning den 6. Det burde der vel være? Kan kun se min læges henvisning til scanning for PCO den 16.12. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Musen91

Anonym skriver:

Tak for dine svar. Har nu været inde og se min ejournal. Der der ikke noget notat om videre henvisning eller notat fra min PCO scanning den 6. Det burde der vel være? Kan kun se min læges henvisning til scanning for PCO den 16.12. 

Ja det burde stå der inde. 

Jeg kunne se det med det samme han havde lavet den og hvad han havde skrevet osv. 

Selv tak håber det falder på plads det hele. 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

SabrinaSkov skriver:

Ja det burde stå der inde. 

Jeg kunne se det med det samme han havde lavet den og hvad han havde skrevet osv. 

Selv tak håber det falder på plads det hele. 

Tak jeg har skrevet til OUH og min læge så mon ikke jeg hører noget i starten af ugen. 

Anmeld

17. januar 2015

Musen91

Anonym skriver:

Tak jeg har skrevet til OUH og min læge så mon ikke jeg hører noget i starten af ugen. 

Jo det håber jeg. 

Hvis der er noget er du altid velkommen til og skrive en privat besked. 

Anmeld

18. januar 2015

Anonym trådstarter

SabrinaSkov skriver:

Jo det håber jeg. 

Hvis der er noget er du altid velkommen til og skrive en privat besked. 

Mange tak 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Efter i starten af ugen hørte jeg fra min læge at der var sendt henvisning videre.

Jeg havde skrevet til OUH men har intet hørt, i dag ringede jeg. Jeg var så røget i systemet. Hun kunne godt se min henvisning men der var gået noget galt så jeg ikke havde fået en tid. Det har vi så nu 5. Februar. Er spændt på om kæresten kan få fri/ vil tage det. Han er nemlig ikke så meget for det behandling og tror på vi godt kan blive gravid selv. Jeg har det sådan hvis jeg intet fejler og hans sæd er okay vil jeg godt vente lidt med behandling. Noget siger mig bare vi ikke er okay efter 1 års forsøg uden gevinst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.