Hvor blev min graviditet af?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Gynækologen sagde også at det kunne være jeg slet ikke var så langt henne, som vi havde regnet med. Men altså, første dag i sidste mens var d. 4 dec. Så har jo ikke regnet forkert og når jeg nu har haft brunt udflåd en gang og har murren i underlivet, virker det som om det kun går en retning 

En ting er jo hvornår sidste mens  er. Den bruger man kun indtil man ser  baby og dens  str. Det er mere din ægløsning  der dikterer hvor længe ægget har sat der og hvor meget man burde se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak for svar. Frygter at det så kan være en graviditet uden for livmoderen. Det ville være det værst tænkelige  

Ja. Det må.vi ikke håbe. Men så får du  så ondt du ikke  er i tvivl inden  længe 

Anmeld

16. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

l.kjoeller skriver:

Ja. Det må.vi ikke håbe. Men så får du  så ondt du ikke  er i tvivl inden  længe 

Arh, det passer nu heldigvis ikke helt. Jeg var fremme ved uge 10, før min GUL blev opdaget - og jeg havde ikke på noget tidspunkt antydningen af smerter 

Anmeld

16. januar 2015

l.kjoeller

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Arh, det passer nu heldigvis ikke helt. Jeg var fremme ved uge 10, før min GUL blev opdaget - og jeg havde ikke på noget tidspunkt antydningen af smerter 

Ok. Da man mistænkte ved mig sagde man typisk  uge 7 -8 ville der komme smerter. Så var derfor jeg skrev det. 

Anmeld

16. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

l.kjoeller skriver:

Ok. Da man mistænkte ved mig sagde man typisk  uge 7 -8 ville der komme smerter. Så var derfor jeg skrev det. 

Jeg tror også at du har ret i, at mange kan opleve det på den måde. Desværre er det så svært at regne med, fordi det så forskelligt fra forløb til forløb...

Anmeld

16. januar 2015

Mussepigen4

Anonym skriver:

Her er de også bange for at det er uden for livmoderen. Så er simpelthen så bange for hvad jeg får at vide på mandag. 

Men idet min blodprøve er faldende (de kunne ikke se noget i livmoderen, men heller ikke rigtig udenfor), så det tegn på at uanset hvor det er, så kan jeg ikke få hjælp. Jeg skal bare vente på at det er i 0 før jeg kan komme igang igen.

Krydser for dig.  Håber ikke du skal ud for det samme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.