Hvor blev min graviditet af?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 6 og det var bare så dejligt, indtil det hele startede i tirsdags. Jeg fik brunt udflåd, meget lidt, men alligevel nok til at jeg reagerede. Jeg har haft meget meget lidt siden da (ja, næsten ingen ting) men har haft murren i underlivet, så mine bekymringer fortsatte. Jeg kontaktede min læge, som sendte mig til scanning nu. De kunne intet se på den scanning. Intet foster, ingen blommesæk eller noget. Hun sagde at det evt kunne være en spontan abort, at jeg ikke var så langt henne endnu eller en graviditet uden for livmoderen. Jeg er simpelthen så nervøs nu. Er der andre der har prøvet noget lignede og alligevel kunne fortsætte graviditeten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen med solstråle historier? 

Anmeld

15. januar 2015

hmg86

Min var desværre ikke en solstrålehistorie men ville da lige give dig et og  for at det går godt..

Anmeld

15. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 6 og det var bare så dejligt, indtil det hele startede i tirsdags. Jeg fik brunt udflåd, meget lidt, men alligevel nok til at jeg reagerede. Jeg har haft meget meget lidt siden da (ja, næsten ingen ting) men har haft murren i underlivet, så mine bekymringer fortsatte. Jeg kontaktede min læge, som sendte mig til scanning nu. De kunne intet se på den scanning. Intet foster, ingen blommesæk eller noget. Hun sagde at det evt kunne være en spontan abort, at jeg ikke var så langt henne endnu eller en graviditet uden for livmoderen. Jeg er simpelthen så nervøs nu. Er der andre der har prøvet noget lignede og alligevel kunne fortsætte graviditeten??

Jeg tænker at det stadig er meget tidligt så der er en chance for det går endnu. Men den er lille. Man ser normalt ikke ret  meget på dette tidspunkt  men lidt afhængig af om du er 5+1 eller  5+6 burde man se. 

Anmeld

15. januar 2015

Leonora

Jeg tænker / kan du være kortere henne end du tror. Fx kun 5+?. Så kan man ik se noget på en scanning. 

Har du testet fornyeligt? Er test stregen meget tydelig? 

Sorry / en masse spørgsmål. 

Knus Louise 

Anmeld

15. januar 2015

Babydrøm

Anonym skriver:

Ville lige sende dig et   alt for at den er der 

Anmeld

15. januar 2015

Mussepigen4

Anonym skriver:

Vi kunne have skrevet samme indlæg. Mit startede bare i torsdags. Fik samme afvide til scanning. Fik to blodprøver. Den var faldende og det var en spontan abort. 

Der ingen af de ting jeg ikke prøvede. Scanningen viste det samme som din og præcis samme blødninger. 

De dog i tvivl om det var udenfor livmoderen, så nu må jeg vente til naturen går sin gang. 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

MiaP skriver:

Vi kunne have skrevet samme indlæg. Mit startede bare i torsdags. Fik samme afvide til scanning. Fik to blodprøver. Den var faldende og det var en spontan abort. 

Der ingen af de ting jeg ikke prøvede. Scanningen viste det samme som din og præcis samme blødninger. 

De dog i tvivl om det var udenfor livmoderen, så nu må jeg vente til naturen går sin gang. 

Her er de også bange for at det er uden for livmoderen. Så er simpelthen så bange for hvad jeg får at vide på mandag. 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Jeg tænker / kan du være kortere henne end du tror. Fx kun 5+?. Så kan man ik se noget på en scanning. 

Har du testet fornyeligt? Er test stregen meget tydelig? 

Sorry / en masse spørgsmål. 

Knus Louise 

Gynækologen sagde også at det kunne være jeg slet ikke var så langt henne, som vi havde regnet med. Men altså, første dag i sidste mens var d. 4 dec. Så har jo ikke regnet forkert og når jeg nu har haft brunt udflåd en gang og har murren i underlivet, virker det som om det kun går en retning 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg tænker at det stadig er meget tidligt så der er en chance for det går endnu. Men den er lille. Man ser normalt ikke ret  meget på dette tidspunkt  men lidt afhængig af om du er 5+1 eller  5+6 burde man se. 

Tak for svar. Frygter at det så kan være en graviditet uden for livmoderen. Det ville være det værst tænkelige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.