Når delebarn er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.443 visninger
24 svar
26 synes godt om
15. januar 2015

Snoopy77

Til jer med "små" delebørn. 

Hvis barnet bliver syg med høj feber dagen før samvær, overleverer I så alligevel ? Og omvendt selvfølgelig, også hvis barnet er hos samværsforælder og er blevet syg. Henter I så uanset feber osv? 

Her er der tale om barn på halvandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Bshizzle

Jeg havde bestemt ikke sendt mit barn afsted til hans Far hvis barnet var syg ! 

Dette skal barnet ikke udsættes for.... 

Jeg har ikke oplevet at hente barnet hos min X hvis det var syg.. 

Men hvis han ligger med opkast mm, så tror jeg min X ville ta sig af ham til dagen efter. 

(Har nemlig 45 min kørsel mellem os). 

Anmeld

15. januar 2015

Snoopy77

Bshizzle skriver:

Jeg havde bestemt ikke sendt mit barn afsted til hans Far hvis barnet var syg ! 

Dette skal barnet ikke udsættes for.... 

Jeg har ikke oplevet at hente barnet hos min X hvis det var syg.. 

Men hvis han ligger med opkast mm, så tror jeg min X ville ta sig af ham til dagen efter. 

(Har nemlig 45 min kørsel mellem os). 

Men er det pga køreturen så? Eller fordi du ikke synes dit barn skal ud når det er syg?

Anmeld

15. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Snoopy77 skriver:

Til jer med "små" delebørn. 

Hvis barnet bliver syg med høj feber dagen før samvær, overleverer I så alligevel ? Og omvendt selvfølgelig, også hvis barnet er hos samværsforælder og er blevet syg. Henter I så uanset feber osv? 

Her er der tale om barn på halvandet

Min bonuspige skal være på sin faste base når hun er syg. Det er der, der er hjemme for hende, og de fleste vil helst hjem i egen seng når de er syge, også voksne! 

Hvis hun bliver syg her, så ringer vi til mor, og så kommer hun hjem hurtigst muligt.

jeg ville gøre det samme hvis det var mine egne som var på weekend hos farmand.

Anmeld

15. januar 2015

O&L

Vi fik afvide i statsforvaltningen så sent som igår at hvis barnet er for sygt til at komme i institutionen er barnet også for sygt til at blive bragt/hentet til samværd  

God bedring til den lille!

Anmeld

15. januar 2015

Newsence

Hos os kommer bonus selvom hun er syg... Vi har ikke langt imellem os og hun er lige tryg begge steder.. Dette er sket siden hun var ca 2 år ( da de gik fra hinanden) men vi snakker altid om det og det kommer også an på graden hun er syg...  Men som sagt så snakker vi om det både når hun er her og når hun er hos mor så der er ikke en ensartethed.. Heldigvis er mor af den overbevisning at vi også godt kan passe hende når hun er syg...  

Så hun bliver flyttet kommer an på planer, hendes tilstand og ja alt. 

Anmeld

15. januar 2015

FruK

Vi bor tæt på hinanden og har vores søn lige meget, så om han er det ene eller det andet sted, er hip som hap. 

Vi kan godt finde på at hente/aflevere når han er sløj - det afhænger mest af (eller gjorde da han var mindre), hvem der har mulighed for at blive hjemme hos ham.

Anmeld

15. januar 2015

Mettefpigen

Jeg har ikk oplevet at bassen er blevet syg inden han skulle ned til hans far, men hvis han skulle blive det så ville han blive hjemme...

Hvis det er omvendt så kommer han stadig hjem til mig... (selvom jeg gerne ville have at han skulle blive ved sin far)

Anmeld

16. januar 2015

Snoopy77

Tak for jeres svar  det bekymrer mig at min datters far vil hente uanset hvad. Også hvis hun som nu har høj feber. Det er hans weekend men han vil ikke vente til fx i morgen og se om hun har det bedre. 

Anmeld

16. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er mine børn ikke delebørn, men jeg kan ikke se hvorfor den anden forælder ikke kan passe sit syge barn? 

Når vores dreng har været syg i længere tid blev han da også nogle gange passet af farmor og farfar hvis far skulle på job og jeg ikke havde mulighed for at blive hjemme fra mit studie. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.