Mande-influenza!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2015

Kay

Godt min mand er mere hårdfør  her hjemme er jeg nok mest ynkelig når jeg er syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

moaren

newsence skriver:

Her har manden det ligesådan.. Hvis vi begge er syge så er det da klart ham der skal ind og sove og mig der passer barn.. DET har jeg sagt stop til så nu er det sådan at er begge skidt så deles vi lige så sover han en time så må han passe barn mens jeg sover en time.. Blev sidste sommer kørt helt ned fordi jeg aldrig kunne være syg sådan rigtigt uden at han skulle have hjælp osv. Mens han bare skulle være træt og så skulle han da sove.., så nu er det sådan og er barn syg så passer vi begge.. 

Jeg har måtte være mega kold så når han stønner og puster så ignorere jeg det 100% eller stønner og puster tilbage... Og så har jeg måtte lære ham at når man har børn så hedder det ikke : det kan jeg ikke. 

Nej så hedder det: det er ikke fedt men jeg SKAL 

da det blev indført var han meget vred og sagde ting som at han ville kaste op hvis han skulle stå op og så var svaret at så måtte han kaste op og så passe sin pligt vedsiden af ( som sagt var jeg virkelig nede og min krop sagde bare stop så han måtte tage sin del ) 

i dag har han fundet ud af han kan mere end han troede og han tar sin del af lorten men stadig med støb og småbrok men det lukker jeg ude. Man er nød til at hjælpes ad ellers går det galt en dag. Vi er kvinder ikke kvinder med uendelige kræfter.. 

Det er virkelig frustrerende. Jeg bliver bare så mega sur og har bare lyst til at smide ham ud, når han er sådan. Selvfølgelig er der synd og rigtig træls at han er syg, men så gå for helvede ind i seng og blive der, så jeg slipper for at se på det.

Har sagt til ham, at var det nu mig der var syg, så var den ikke gået. Jeg kunne måske få lov at sove en times tid om formiddagen og så når lillebror sov middagslur, men så heller ikke mere.

Kom nu ind i kampen for sulan!!!!!!

Anmeld

15. januar 2015

moaren

God-mor skriver:

Sådan bliver min kæreste også lidt tror de fleste kvinder kender til denne helt særlig influenza. Har ondt af dig! Hæng i. Og så god bedring med dem alle tre. 

mange tak, kæmper alt hvad jeg kan 

Anmeld

15. januar 2015

moaren

Bshizzle skriver:

Føler med dig ... Sådan en mand har jeg osse her hjemme når han er syg ! 

Typisk her hjemme, så ligger han bare på sofaen og dovner den... 

Men han kan sagtens gå og snakke i telefon, lave noget mad i køkkenet... 

Men bare ikke hjælpe mig med børnene 

Har trampet mange gange i gulvet og sagt at jeg osse snart vil ha den sygdom, så jeg kan være ynkelig på sofaen 

Det er SÅ træls at han ikke bare går ind i seng, så ungerne og jeg ikke skal se på han ligger og bobler på sofaen! 

Præcis....det er som om, at alle de sjove ting kan man godt holde til, men børnepasning og oprydning, det er for meget.

Og hvor har du ret.....gå nu ind i seng!!!! Gider ikke se og høre på dit klynkeri.

Anmeld

15. januar 2015

moaren

Ciss skriver:

Min X-mand led stærkt af samme sygdom - og gør det stadig! Nu er det telefon torsdag aften, når han skal hente ungerne fredag og have dem på weekend: "Hej, det kan ikke rigtig høres på min stemme, men jeg har SÅ ondt i halsen og jeg klarer bare ikke at have børnene i weekenden......"

Det er noget af det mest provokerende.

til dig og god bedring til drengene i alle aldrer.

Stakkels lille pus....ondt i halsen. Hold da kæft. Ta' en zyx og kom i gang!

Anmeld

15. januar 2015

moaren

sulo skriver:

Jeg har også en af disse syge mænd der er ved at dø når han er syg og kan bestemt ikke andet end at lægge på sofaen og i sengen og sove hele dagen, det er til at få spat af

Og når man selv er syg, ja så har man stadig et barn der skal passes på fuldtid, her forstår min mand det heller ikke.

Mega spat....

Anmeld

15. januar 2015

moaren

Sprit25 skriver:

Åh hvor sjovt. Herhjemme er det omvendt. Det er mig der er døden nær 

Stakkels din mand 

Anmeld

15. januar 2015

moaren

SandraXOXO skriver:

Det lyder virkelig frusterende. Hvorfor snakker i ikke om det og får lavet om på det? Det lyder da ikke til at holde ud.

Du har helt ret...det er vildt frustrerende og hvorfor snakker vi ikke om det. ja, det er også for dumt, men når vi snakker om det, så er det når han er syg. Glemmer det jo lykkeligt når det er ovre, så der får vi ikke ordnet sagerne. Prøvede at sige det til ham tidligere idag og det falder aldrig i god jord. Han syntes jeg er sur og ubetænksom når han nu er så syg. Jeg giver ham dårlig samvittighed og er bare overhovedet ikke sød, når han er syg.

Nej...jeg er ikke sød, for jeg syntes du er pisser ynkelig og mega irriterende når du er syg. Så er det sgu svært at skjule.

Jeg spurgte om han syntes han skulle have al opmærksomheden nu hvor vores to børn også er syge og det svarede han ikke rigtig på. Dog er der nok noget der er sivet ind, for det er som om han har taget det til sig og rent faktisk sidder op i stuen lige nu 

Anmeld

15. januar 2015

Newsence

Moaren skriver:

Det er virkelig frustrerende. Jeg bliver bare så mega sur og har bare lyst til at smide ham ud, når han er sådan. Selvfølgelig er der synd og rigtig træls at han er syg, men så gå for helvede ind i seng og blive der, så jeg slipper for at se på det.

Har sagt til ham, at var det nu mig der var syg, så var den ikke gået. Jeg kunne måske få lov at sove en times tid om formiddagen og så når lillebror sov middagslur, men så heller ikke mere.

Kom nu ind i kampen for sulan!!!!!!

Havde sagt til ham at han bliver nød til at passe børn og hjælpe til... Men som skrevet før så er jeg også blevet ret kold på det punkt.. Gu fanden kan han passe sit barn.. Det er jo ikke fordi han er indlæggelsesværdig ( og har selv en sundhedsfaglig uddannelse) så kom ind i kampen og klap i.. Og som sagt så opdagede min mand at man godt kan selvom man ikke tror man kan... Det kommer helt automatisk når man SKAL og der ikke lige er en anden der gør det for dem... Vi kvinder gør mændene en bjørnetjeneste så stop med at gøre det for ham og ignorer ynken og spark til ham 

Anmeld

15. januar 2015

Patriark

Min kæreste var også mega ynkelig under hele sin graviditet.

Og det er hun stadig når hun har sin menstruation...

Føler med dig, men det ikke kun en mande ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.