Mande-influenza!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
19 svar
47 synes godt om
15. januar 2015

moaren

Arghh!!!!!!!!! Undskyld at det går ud over jer, men f... Hvor er jeg træt af min syge mand. Vi har 2 drenge (2 og 5 om lidt) og de har været syge siden henholdsvis lørdag og mandag. Manden har så også været syg siden mandag og han driver mig seriøst til vanvid. Han er SÅ sølle. Sukker, pruster, stønner og hvor er jeg bare så træt af det nu. Det er mega hårdt med 2 syge børn, men når der så samtidig er en ynkelig, hjælpeløs mand, så er det bare for meget!

Jeg har selv hængt i bremsen siden 23. december, men det er uden betydning. Har været nødt til at ringe på jobbet og melde mig/børnene syge i morgen, fordi han ikke er i stand til at passe dem hvis de ikke er friske nok til at komme afsted.

Som jeg startede med at sige, så beklager jeg at det gik ud over jer, men skulle bare have luft. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

1977

Profilbillede for 1977

Jeg plejer at spørge manden om tiden er inde til at kalde familien sammen til den endelige farvel 

Anmeld

15. januar 2015

God-mor

Moaren skriver:

Arghh!!!!!!!!! Undskyld at det går ud over jer, men f... Hvor er jeg træt af min syge mand. Vi har 2 drenge (2 og 5 om lidt) og de har været syge siden henholdsvis lørdag og mandag. Manden har så også været syg siden mandag og han driver mig seriøst til vanvid. Han er SÅ sølle. Sukker, pruster, stønner og hvor er jeg bare så træt af det nu. Det er mega hårdt med 2 syge børn, men når der så samtidig er en ynkelig, hjælpeløs mand, så er det bare for meget!

Jeg har selv hængt i bremsen siden 23. december, men det er uden betydning. Har været nødt til at ringe på jobbet og melde mig/børnene syge i morgen, fordi han ikke er i stand til at passe dem hvis de ikke er friske nok til at komme afsted.

Som jeg startede med at sige, så beklager jeg at det gik ud over jer, men skulle bare have luft. 

Sådan bliver min kæreste også lidt tror de fleste kvinder kender til denne helt særlig influenza. Har ondt af dig! Hæng i. Og så god bedring med dem alle tre. 

Anmeld

15. januar 2015

Newsence

Her har manden det ligesådan.. Hvis vi begge er syge så er det da klart ham der skal ind og sove og mig der passer barn.. DET har jeg sagt stop til så nu er det sådan at er begge skidt så deles vi lige så sover han en time så må han passe barn mens jeg sover en time.. Blev sidste sommer kørt helt ned fordi jeg aldrig kunne være syg sådan rigtigt uden at han skulle have hjælp osv. Mens han bare skulle være træt og så skulle han da sove.., så nu er det sådan og er barn syg så passer vi begge.. 

Jeg har måtte være mega kold så når han stønner og puster så ignorere jeg det 100% eller stønner og puster tilbage... Og så har jeg måtte lære ham at når man har børn så hedder det ikke : det kan jeg ikke. 

Nej så hedder det: det er ikke fedt men jeg SKAL 

da det blev indført var han meget vred og sagde ting som at han ville kaste op hvis han skulle stå op og så var svaret at så måtte han kaste op og så passe sin pligt vedsiden af ( som sagt var jeg virkelig nede og min krop sagde bare stop så han måtte tage sin del ) 

i dag har han fundet ud af han kan mere end han troede og han tar sin del af lorten men stadig med støb og småbrok men det lukker jeg ude. Man er nød til at hjælpes ad ellers går det galt en dag. Vi er kvinder ikke kvinder med uendelige kræfter.. 

Anmeld

15. januar 2015

Bshizzle

Føler med dig ... Sådan en mand har jeg osse her hjemme når han er syg ! 

Typisk her hjemme, så ligger han bare på sofaen og dovner den... 

Men han kan sagtens gå og snakke i telefon, lave noget mad i køkkenet... 

Men bare ikke hjælpe mig med børnene 

Har trampet mange gange i gulvet og sagt at jeg osse snart vil ha den sygdom, så jeg kan være ynkelig på sofaen 

Det er SÅ træls at han ikke bare går ind i seng, så ungerne og jeg ikke skal se på han ligger og bobler på sofaen! 

Anmeld

15. januar 2015

Ciss

Min X-mand led stærkt af samme sygdom - og gør det stadig! Nu er det telefon torsdag aften, når han skal hente ungerne fredag og have dem på weekend: "Hej, det kan ikke rigtig høres på min stemme, men jeg har SÅ ondt i halsen og jeg klarer bare ikke at have børnene i weekenden......"

Det er noget af det mest provokerende.

til dig og god bedring til drengene i alle aldrer.

Anmeld

15. januar 2015

sulo

Jeg har også en af disse syge mænd der er ved at dø når han er syg og kan bestemt ikke andet end at lægge på sofaen og i sengen og sove hele dagen, det er til at få spat af

Og når man selv er syg, ja så har man stadig et barn der skal passes på fuldtid, her forstår min mand det heller ikke.

Anmeld

15. januar 2015

Sprit25

Åh hvor sjovt. Herhjemme er det omvendt. Det er mig der er døden nær 

Anmeld

15. januar 2015

SandraXOXO

Sprit25 skriver:

Åh hvor sjovt. Herhjemme er det omvendt. Det er mig der er døden nær 

Sådan er det også her. Og min mand putter mig altid i seng med et par gode bøger eller blade, halspastiller og isvand når jeg er syg. Og kommer med kolde klude til min pande. Og så tar han selfølgelig ungerne så jeg ikke smitter dem. Når han selv er syg venter han så tilgengæld til han ER lige ved at dø før han frivilligt lægger sig syg. For han er jo bestemt ikke syg Hehe. 

Anmeld

15. januar 2015

SandraXOXO

Det lyder virkelig frusterende. Hvorfor snakker i ikke om det og får lavet om på det? Det lyder da ikke til at holde ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.