Ved ikke helt om dette emne hører under parforhold eller børn 4 år+..
men jeg er ihvertfald ved at blive sindsyg! Mig og min kæreste har været sammen i over et år og har hver vores barn, vi flyttede ind sammen for 4-5 måneder siden.
Børnene har hver sit værelse men da min datters værelse er mindre end hans søns, så er alt deres tøj samlet i skuffer på hans værelse. Hvilket også var det første slagsmål her til morges. Da han ikke vil have hende ind på sit værelse. De skændes HELE tiden og slås og er fuldtstændig umulige!!
Både mig og min kæreste er ved at blive rablende sindssyge af deres evige slåskampe om ALT!! Og er ved at løbe tør for ideer til hvad vi kan stille op. Vi har prøvet at lave en regel om at de skal spørge hinanden, før de må lege med hinandens ting, det hjalp ikke. Så prøvede vi med en nu regel om at de KUN måtte lege med sine egne ting og KUN gå ind på hinandens værelse hvis de blev budt ind. Det hjalp heller ikke. Vi har prøvet at snakke om tingene, vi har prøvet at skælde dem ud, vi har prøvet at give konsekvenser. Men ligemeget hvad så virker det bare ikke
Og så går det samtidig virkelig meget på, i vores forhold da børnene bare skaber en sååå dårlig stemning. Så går vi bare rundt og er sure på hinanden. Hvilket børnene sikkert også godt kan mærke.
Hans søn bor ikke hos os men vi har ham rigtig meget (meget mere end fædre normalt har) men når han ikke er hos os så er han det eneste min datter spørger efter hele tiden. Og hvis hun ikke er hjemme når han kommer, så går han også bare og spørger efter hende hele tiden.
det her er bare SÅ frustrerende
Nogle råd??
hilsen den fortvivlende.. <3
Anmeld