Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malucca09 skriver:Hvis Nanna ikke selv skal føde prinsessen, hvem skal så føde hende???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:dejligt med så mange smileyer Og jeg tog det ikke ilde op! forstår godt hvad du mener! det var jo stadig din fødsel, selvom det ikke foregik på "den traditionelle måde" Elsker din måde at beskrive det - ud af dåsen i stedet for maven! *gg*
malucca09 skriver:Vidste godt DU ikke ville tage det ilde op. Men andre skulle bare ikke tro jeg skældte dig udCitat: Baby ud af dåsen, er tyv stjålen af ZafirCitat: af mine niece: EEJJJJJ faster jeg gad bare heeeelllllttt vildt godt at være Malucca, (mig) jamen hvorfor dog det skatter: (Clara) Malucca fik ikke tissekone i hovedet da hun blev født, det gjorde jeg og det er altså ulækkert.
Caroline86 skriver:HAHAHA, hvor er det godt sagt! hvor gammel er hun?Tænker også: det er da intet under babyer græder når de bliver født! det er pisse koldt, og det første de ser er RØV
linda2009 skriver:Fed humor I like!!
malucca09 skriver:Hun er 6 år. Og der er mere til det. Faster tror du så mor tissede på mig da jeg kom ud af tissekonen. Ej da Clara hvorfor skulle hun dog ha´gjort det. C: fordi jeg har så mange krøller.... Ja lige præcis, godt man ikke kan huske det (om mors røv var fyldt med hår
Caroline86 skriver:hvor er hun da bare for kær!Elsker børns måde at se på tingene! det kunne vi "voksne" altså godt lære noget af nogen gange!!!
malucca09 skriver:Ja lige præcis. Elsker det også bare og Lille Lala (kældenavn fra faster) har virkelig rigtig mange gode. Hun er virkelig sådan et barn der siger hvad hun tænker. Hendes først ord var ikke mor eller far. næh nej. det var på en køretur, hvor der lugtede virkelig slem af gylde.... FY SATAN.
Caroline86 skriver:haha....hun har en lys fremtid foran sig, tror jeg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128