Nanna1985

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Pige2009

Jeg vil lige høre, om der er nogen der har hørt fra Nanna1985? Hun skulle jo sættes i gang tirsdag aften

Hilsen Linda 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Ayasmor

nej. ikke hørt noget.. jeg tror såmænd hun ligger med Mercedes i armene, eller gør et ihærdigt arbejde for at få hende ud

Anmeld

27. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

Jeg vil lige høre, om der er nogen der har hørt fra Nanna1985? Hun skulle jo sættes i gang tirsdag aften

Hilsen Linda 33+5

sad lige og tænkte på hende!
Hun blev jo desværre ikke sat i gang de havde for travlt, men håbede på at sætte hende igang onsdag morgen i stedet... tror hun er i gang, for hun har vist ikke været online siden! måske ligger hun allerede med sin dejlige prinsesse hos sig!

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

sad lige og tænkte på hende!
Hun blev jo desværre ikke sat i gang de havde for travlt, men håbede på at sætte hende igang onsdag morgen i stedet... tror hun er i gang, for hun har vist ikke været online siden! måske ligger hun allerede med sin dejlige prinsesse hos sig!

Ja, det må vi da håbe. Det bliver spændende at høre om Mercedes' fødsel

Anmeld

27. august 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Ja, det må vi da håbe. Det bliver spændende at høre om Mercedes' fødsel

ja..jeg håber godt nok de satte hende i gang.... er bare forfærdeligt hvis hun ikke får lov til at føde hende selv!!!

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Spændende... Mon ikke hun har Mercedes i armene...

Anmeld

27. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

ja..jeg håber godt nok de satte hende i gang.... er bare forfærdeligt hvis hun ikke får lov til at føde hende selv!!!

Hej Søde Caroline

Hvis Nanna ikke selv skal føde prinsessen, hvem skal så føde hende???

Anmeld

27. august 2009

Moderator

malucca09 skriver:

Hej Søde Caroline

Hvis Nanna ikke selv skal føde prinsessen, hvem skal så føde hende???

hæhæ..lægerne
Ej, hun var jo så bange for at hun skulle nå at blive for stor, så hun skulle have kejsersnit igen...
så jeg håber virkelig de har lyttet til hende og sat hende i gang!

Anmeld

27. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

hæhæ..lægerne
Ej, hun var jo så bange for at hun skulle nå at blive for stor, så hun skulle have kejsersnit igen...
så jeg håber virkelig de har lyttet til hende og sat hende i gang!

Arh okay, ej jeg forstår udmærket hvad du siger og mener. Og selvf. håber vi at Nanna har kunne få baby ud af dåsen og ikke baby ud af maven

(Sys bare det lyder så forkert når "folk" siger at de har født selv og rigtigt. Og jo jeg fik Aks og mener jeg har født ligeså rigtigt som hvis Malucca var kommet ud af dåsen Og ja det er jo en helt anden tråd

Alle smileyerne betyder at det IKKE ER SURT ment

Anmeld

27. august 2009

Moderator

malucca09 skriver:

Arh okay, ej jeg forstår udmærket hvad du siger og mener. Og selvf. håber vi at Nanna har kunne få baby ud af dåsen og ikke baby ud af maven

(Sys bare det lyder så forkert når "folk" siger at de har født selv og rigtigt. Og jo jeg fik Aks og mener jeg har født ligeså rigtigt som hvis Malucca var kommet ud af dåsen Og ja det er jo en helt anden tråd

Alle smileyerne betyder at det IKKE ER SURT ment

dejligt med så mange smileyer
Og jeg tog det ikke ilde op! forstår godt hvad du mener! det var jo stadig din fødsel, selvom det ikke foregik på "den traditionelle måde"
Elsker din måde at beskrive det - ud af dåsen i stedet for maven! *gg*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.