Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linda2009 skriver:Jeg vil lige høre, om der er nogen der har hørt fra Nanna1985? Hun skulle jo sættes i gang tirsdag aftenHilsen Linda 33+5
Caroline86 skriver:sad lige og tænkte på hende!Hun blev jo desværre ikke sat i gang de havde for travlt, men håbede på at sætte hende igang onsdag morgen i stedet... tror hun er i gang, for hun har vist ikke været online siden! måske ligger hun allerede med sin dejlige prinsesse hos sig!
linda2009 skriver:Ja, det må vi da håbe. Det bliver spændende at høre om Mercedes' fødsel
Caroline86 skriver:ja..jeg håber godt nok de satte hende i gang.... er bare forfærdeligt hvis hun ikke får lov til at føde hende selv!!!
malucca09 skriver:Hej Søde CarolineHvis Nanna ikke selv skal føde prinsessen, hvem skal så føde hende???
Caroline86 skriver:hæhæ..lægerne Ej, hun var jo så bange for at hun skulle nå at blive for stor, så hun skulle have kejsersnit igen...så jeg håber virkelig de har lyttet til hende og sat hende i gang!
malucca09 skriver:Arh okay, ej jeg forstår udmærket hvad du siger og mener. Og selvf. håber vi at Nanna har kunne få baby ud af dåsen og ikke baby ud af maven(Sys bare det lyder så forkert når "folk" siger at de har født selv og rigtigt. Og jo jeg fik Aks og mener jeg har født ligeså rigtigt som hvis Malucca var kommet ud af dåsen Og ja det er jo en helt anden trådAlle smileyerne betyder at det IKKE ER SURT ment
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128