Kan i se noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

Kløver

HVPigen skriver:

Jeps det ved jeg , men syntes alligevel det er mærkeligt den måde det er sket på, for testede først positiv for første gang 3 november. men mit mens skulle jo have været der den 18 september og det har altid passet med 33-34 dage!
så jeg var ihvertefald klar over der var noget galt det ikke kom  

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre og springe en "mens" over og så alligevel blive gravid?  for det tænker jeg jo at jeg måtte have?  

Kan man sagtens og æl kan også rykke sig min mens gjorde det feks også da jeg blev gravid med min datter �� terminen blev ialt rykket 1 mdr ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

HVPigen

Årgangs Mor skriver:

Kan man sagtens og æl kan også rykke sig min mens gjorde det feks også da jeg blev gravid med min datter �� terminen blev ialt rykket 1 mdr ��

Ja det vildt i uge "5" som jeg var i da vi så hjerte blink, der havde jeg termin den 28 juli . 8 ugers scanning 25 juli . og da vi var til nf her i mandags blev det den 15 juli WOW! 
men jeg klager ikke!!! jo hurtigere tiden går jo bedre!  hihi

men det må være det der skete med mig, men jeg blev så lykkelig vi har prøvet i 3 år. og så pludselig så jeg to steger! troede sgu ikke mine egne øjne 

Anmeld

17. januar 2015

Kløver

HVPigen skriver:

Ja det vildt i uge "5" som jeg var i da vi så hjerte blink, der havde jeg termin den 28 juli . 8 ugers scanning 25 juli . og da vi var til nf her i mandags blev det den 15 juli WOW! 
men jeg klager ikke!!! jo hurtigere tiden går jo bedre!  hihi

men det må være det der skete med mig, men jeg blev så lykkelig vi har prøvet i 3 år. og så pludselig så jeg to steger! troede sgu ikke mine egne øjne 

Jeg blev rykket bagud, nogle fostre vokser bare langsomt og andre hurtigt min 1 termin hed 4 april og endte med at blive 1 maj efter 2 scanning hun er født ved ks 16 april  

Anmeld

17. januar 2015

HVPigen

Årgangs Mor skriver:

Jeg blev rykket bagud, nogle fostre vokser bare langsomt og andre hurtigt min 1 termin hed 4 april og endte med at blive 1 maj efter 2 scanning hun er født ved ks 16 april  

Hold da op ja det er jo alligevel en helt måned . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.