Kan i se noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2015

Kløver

Kan intet se på nogen af dem, desværre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Hvor langt er du henne? for jeg troede også jeg bildte mig noget ind for 14-15 uger siden 
men den blev sørme positiv og blobber ligger stadig derinde og gemmer sig i baby hulen 

Sådan så min ud 
den blev selvfølgedig så tydligere da jeg var i uge 4 

Forventer mens i morgen , så igår må jeg ha været 3+5

Anmeld

15. januar 2015

Soffy27

Kan godt ane en svag lyserød streg.. 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Øv æv testen i morges så ret negativ ud  

testen som ligger øverst er fra igår og den anden er fra Idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2015

HVPigen

Anonym skriver:

Øv æv testen i morges så ret negativ ud  

testen som ligger øverst er fra igår og den anden er fra Idag 

Ja jeg tror desværre også det må have været en skyggestreg 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Ja jeg tror desværre også det må have været en skyggestreg 

Ja desværre, har bare ingen tegn på mens , hvilket jeg  altid har dagen før mens kommer ,   Så hvis mens ikke kommer i løbet af weekend  tester jeg igen i starten af næse uge 

Anmeld

16. januar 2015

HVPigen

Anonym skriver:

Ja desværre, har bare ingen tegn på mens , hvilket jeg  altid har dagen før mens kommer ,   Så hvis mens ikke kommer i løbet af weekend  tester jeg igen i starten af næse uge 

Ja det lyder da som en god idé det skal siges jeg gik VIRKELIG langt over tid før jeg fik den der virkelig utydelig streg! 
min cyklus vare normalt 33-34 dage. jeg var oppe på 54 dage før jeg testede positiv  og jeg havde jo regnet mig frem til jeg ville være i uge 7-8 uger henne på daværende tidspunkt! så kom jeg til en tidlig scanning og var kun i uge 5. jeg kunne slet ikke få det til at passe ! 
og det kan jeg stadig ikke!!  

Men det vigtigste er vel bare jeg venter et sundt og rask barn ! 
forplantningen må virkelig have været lææææænge om det! 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Ja det lyder da som en god idé det skal siges jeg gik VIRKELIG langt over tid før jeg fik den der virkelig utydelig streg! 
min cyklus vare normalt 33-34 dage. jeg var oppe på 54 dage før jeg testede positiv  og jeg havde jo regnet mig frem til jeg ville være i uge 7-8 uger henne på daværende tidspunkt! så kom jeg til en tidlig scanning og var kun i uge 5. jeg kunne slet ikke få det til at passe ! 

Nej det giver ikke mening , men som du selv siger er det vigtigste at baby er sund og rask  

desværre er løbet kørt hos mig, fik min mens her til aften;( øv æv, nu prøver jeg og lad være og "regne" ud hvornår ægløsning er , så kan det være kroppen får ro , så kommer baby nok helt af sig selv

Anmeld

16. januar 2015

Kløver

HVPigen skriver:

Det er fordi at din cyklus er lang, æl kommer ca 14 dage før mens så nu længere cyklus nu senere ægløsning  

Anmeld

16. januar 2015

HVPigen

Årgangs Mor skriver:

Det er fordi at din cyklus er lang, æl kommer ca 14 dage før mens så nu længere cyklus nu senere ægløsning  

Jeps det ved jeg , men syntes alligevel det er mærkeligt den måde det er sket på, for testede først positiv for første gang 3 november. men mit mens skulle jo have været der den 18 september og det har altid passet med 33-34 dage!
så jeg var ihvertefald klar over der var noget galt det ikke kom  

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre og springe en "mens" over og så alligevel blive gravid?  for det tænker jeg jo at jeg måtte have?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.