Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maj&Baby skriver: Jeg har termin om 10 dage og skal holde 30 års fødselsdag for manden. Vi har planlagt det lidt sent og gæsterne er forberedt på at det måske bliver aflyst i sidste øjeblik, men derudover har vi gjort som vi ville høre hvis jeg ikke var gravid, maden er planlagt så meget kan laves i forvejen og mine svigerforældre kommer og hjælper, så er sikker på det nok skal gå synes godt du kan planlægge at holde din kærestes fødselsdag, tænker også lidt hellere nu, end når man har en nyfødt
Jeg har termin om 10 dage og skal holde 30 års fødselsdag for manden. Vi har planlagt det lidt sent og gæsterne er forberedt på at det måske bliver aflyst i sidste øjeblik, men derudover har vi gjort som vi ville høre hvis jeg ikke var gravid, maden er planlagt så meget kan laves i forvejen og mine svigerforældre kommer og hjælper, så er sikker på det nok skal gå
synes godt du kan planlægge at holde din kærestes fødselsdag, tænker også lidt hellere nu, end når man har en nyfødt
På lørdag forresten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Om end ikke kan du jo sidde på din numse og dirigere rundt med de andre
jeg selv var til bryllup i høje hæle præcis en uge før jeg fødte.... Skiftede først til flade sko kl.01
krydser for du ingen gener får og i får en fantastisk fest...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128