Plan lægge en fest når man er 8 måneder gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
11 svar
6 synes godt om
12. januar 2015

Lykkelig Omstændigheder <3

Hallu :-) 

Gravid med første baby 

Manden bliver 30 år en måned før termin.. 

Jeg VIL fejre ham.  Er det realistisk? 

Det vil være mig, hans mor og ham der skal få det hele, at gå op i til en fest. (Min familie bor langt væk desværre eller vilde de gerne hjælpe til)

Tror i det kan lade sige gøre? eller er jeg "ubrugelig" :p så langt hende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

SandraXOXO

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Gravid med første baby 

Det vil være mig, hans mor og ham der skal få det hele, at gå op i til en fest. (Min familie bor langt væk desværre eller vilde de gerne hjælpe til)

Tror det er svært at svare på. Nogle fiser rundt lige ind til fødslen mens andre bliver ramt af div gener og dårligt kan gå allerede i uge 16. Min erfaring er at jo bedre form man er i, jo mere kan man klare. Jeg var i fantastisk form med nr 1 og kunne alt helt til fødslen. Var tilgengæld i håbløs form med nr tre og havde konstant ondt og kunne intet allerede fra uge 20.

Anmeld

13. januar 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Det er meget forskelligt fra person til person. Jeg ville godt kunne gøre det, sidste gang, da jeg ikke havde nogle gener overhovedet. En af mine veninder var med i byen til tøsehygge dagen, før hun fødte, så hun kunne helt sikkert også, men en anden af mine veninder fik en del gener pga. bækkenløsning, så da hun var 7 måneder henne, kunne hun ikke ret meget, så det er svært at svare på.

Anmeld

13. januar 2015

modesty

Gravid med første baby 

Det er umuligt at svare på. Jeg ville sagtens kunne holde en fest for min mand da jeg var 8 mdr. Men nogle bliver jo besværet af bækkenløsning o.s.v. Hvor langt er du nu og har du nogle gener?

Anmeld

13. januar 2015

Lykkelig Omstændigheder <3

modesty skriver:

Det er umuligt at svare på. Jeg ville sagtens kunne holde en fest for min mand da jeg var 8 mdr. Men nogle bliver jo besværet af bækkenløsning o.s.v. Hvor langt er du nu og har du nogle gener?

Kun 20 uger.

Ingen gener :-) 

Anmeld

13. januar 2015

modesty

Kun 20 uger.

Ingen gener :-) 

Okay, det tyder jo umiddelbart godt, men man ved aldrig hvad der kan ske. Du er trods alt "kun" halvvejs.

Jeg tror ikke at der er så meget andet for end at se tiden lidt an. 

Anmeld

13. januar 2015

migxher

det vil tiden vise, jeg tror du må vente og se hvordan du har det til den tid (:
Jeg er 32 uger henne og har indtil for en uge siden haft den nemmeste graviditet man kan forestille sig. Ingen kvalme, ingen bækkenløsning, jeg har både passet studie og arbejde ved siden af, og cyklet i skole hver dag. Men, for en uge siden blev jeg ramt af den skrækkeligste ondt i lænden og bækken, og det har bare hængt ved. jeg kan nærmeste ingenting fordi det gør ondt at gå, rejse mig op, bukke mig ned, tage bukser på, ja til og med vende mig i sengen. Bare det at tage ned og handle kræver en pause unde vejs fordi det gør ondt at stå og gå. Så det kan komme meget pludselig.

Anmeld

13. januar 2015

Ciss

Det er vanskeligt at langtidsplanlægge, når man er gravid.

Man aner jo ikke, om man er en af dem, som omtrent ikke kan gå to skridt, når man er 8 måneder på vej, eller om man er en af dem, som er så frisk som aldrig før.

Jeg ville måske begynde at planlægge en fest, men jeg ville ikke invitere folk, før jeg var 6-7 måneder på vej og vidste lidt mere, hvordan min krop taklede graviditeten. 

Alternativt ville jeg snakke med familie og venner. Forklare problemstillingen og så invitere til sammenskudsoverraskelsesgilde. Hvis du kan få f eks noget familie eller et par veninder til at hjælpe med rengøring og oppyntning og afledning af manden, og resten af gæsterne møder op med mad og drikke, kan du gennemføre en fin overraskelsesfest, selv hvis du sidder lænket til sofaen og ikke har kræfter eller energi til at gøre det helt store selv.

Anmeld

13. januar 2015

L&V

Det tænker jeg kun du ka svare på. Vi holdte min mands 30års fødselsdag 10dage før jeg fødte for 80 gæster det var hårdt men vi kom igennem det.

Anmeld

13. januar 2015

Maj&Baby

Jeg har termin om 10 dage og skal holde 30 års fødselsdag for manden. Vi har planlagt det lidt sent og gæsterne er forberedt på at det måske bliver aflyst i sidste øjeblik, men derudover har vi gjort som vi ville høre hvis jeg ikke var gravid, maden er planlagt så meget kan laves i forvejen og mine svigerforældre kommer og hjælper, så er sikker på det nok skal gå 

synes godt du kan planlægge at holde din kærestes fødselsdag, tænker også lidt hellere nu, end når man har en nyfødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.