når man får kønnet at vide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
17 svar
8 synes godt om
12. januar 2015

MorTil4<3

JA nu er jeg altså hamrende nys og kan ikke finde ud af det mere! så må man jo gå til jer !! 

HVORNÅR fik i kønnet at vide??? 

da jeg ventede BEGGE mine drenge fik jeg det at vide, den første til NF da det var SÅ tydeligt! og anden gang da jeg var inde til MD scanning da jeg spurgte . . 

mine drenge er født i 2010 og 2012 begge på Næstved Sygehus. men nu har jeg hørt fra en del at Næstved ikke længere vil fortælle køn! overhovedet!! pga en eller anden sag 

så kan det virkelig være rigtigt jeg må ud og betale mig for bare at vide kønnet  det syntes jeg er fusk! 

og hvornår har i andre fået det at vide =  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

MorTil4<3

HOV det skal sige jeg er gravid 10+3 og skal til min NF den 27  

Anmeld

12. januar 2015

M &.I

Jeg var uge 12 da jeg ville vide kønnet og se om barnet har det godt. Jeg betalt selv privat

Anmeld

12. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Til md begge gange. I 2011 og 2014 langt de fleste vil ikke gætte på køn til nf, da det stadig kan snyde rigtig meget så tidligt jeg ville heller ikke turde stole på det efter nf af samme grund  

Anmeld

12. januar 2015

Vaya

Jeg betalte mig fra det i uge 14. Et eller andet sted, er det vel okay. Sygehusets job er i mine øjne at tjekke, om barnet er sundt og raskt 

Desuden skulle uge 12 vist også være for usikker i forhold til køn, private giver i hvert fald først garanti fra uge 14...

Anmeld

12. januar 2015

lineog4

I gamle dage i Roskilde, ville de heller ikke oplyse køn fordi et forældrepar rent faktisk havde lagt sag an mod hospitalet fordi de havde fået det forkerte køn oplyst 

Men med de sidste 3 ville de gerne, dog kunne de ikke se det med den ene, så der var jeg godt nysgerrig ved fødslen. Med de to andre fik jeg det at vide til udvidet hjertescanning i uge 16 men kun som et måske (kunne dog selv se tappen, så...)

Anmeld

12. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Sidste år fik vi bekræftet kønnet til md i Næstved. Vi havde været til betalt scanning inden, vi kan ikke fortælle om hun havde sagt det ellers. Hun spurgte om vi vidste hvad det blev, hun kunne så bekræfte at det stadig var en lille pige.

Anmeld

12. januar 2015

Kamillaaa91

MilleMus1988 skriver:

JA nu er jeg altså hamrende nys og kan ikke finde ud af det mere! så må man jo gå til jer !! 

HVORNÅR fik i kønnet at vide??? 

da jeg ventede BEGGE mine drenge fik jeg det at vide, den første til NF da det var SÅ tydeligt! og anden gang da jeg var inde til MD scanning da jeg spurgte . . 

mine drenge er født i 2010 og 2012 begge på Næstved Sygehus. men nu har jeg hørt fra en del at Næstved ikke længere vil fortælle køn! overhovedet!! pga en eller anden sag 

så kan det virkelig være rigtigt jeg må ud og betale mig for bare at vide kønnet  det syntes jeg er fusk! 

og hvornår har i andre fået det at vide =  

Fik det afvide i uge 19 og det var på Næstved sygehus og det var i dec 2014 så ikke så længe siden og de siger det gerne men kun hvis de er 100 % sikker �� 

Anmeld

12. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Det er vel ikke fusk, hvis de ik vil oplyse det, hverken NF eller MD er jo en kønsscanning.

Men det lader til at de gerne vil, hvis de er sikre

Anmeld

12. januar 2015

Steffecph

Til en privat scanning 14+4.. 

Blev bekræftet igen til tidlig gennemspilning på privat klinik 17+4, og igen 29+0 til vækstscanning. 

Til MD kunne de ikke se kønnet, hvilket jeg syntes var fint. Det er trods alt ikke en kønsscanning og derfor ikke deres job at kigge efter kønnet men derimod at kigge efter misdannelser.. 

Jeg tror også det kommer an på hvem du skal scannes og dennes humør :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.